МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4 за Автор "Котляренко, В."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Цифрові інструменти рекламування закладу вищої освіти(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Котляренко, В.У статті розкрито основні цифрові інструменти та методи рекламування закладів вищої освіти. Важливість реклами, структура рекламного контенту та стратегії, які використовуються для просування вищої освіти у сфері інформації та навчання, систематично вивчаються в цьому дослідженні. Крім того, у дослідженні розглядаються найефективніші цифрові інструменти, що використовуються маркетинговими службами у вищій освіті соціальні медіа-платформи, такі як Facebook або Instagram, Telegram або LinkedIn; Google Ads; SEO; Електронний маркетинг; створення відеоконтенту; ведення блогу; аналітика плюс тестування, а також впливовий маркетинг.