075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Розумна Анна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАСОБАМИ РЕКЛАМИ (за матеріалами ТОВ «Клевер Бізнес Менеджмент», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Розумна АннаУ роботі визначено теоретичні основи формування іміджу підприємства засобами реклами. Досліджено маркетингове середовище ТОВ «Клевер Бізнес Менеджмент», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства у порівнянні з основними конкурентами. Проаналізовано особливості формування іміджу засобами реклами та розроблено рекламну кампанію із застосуванням технологій digital-реклами. Ключові слова: імідж, реклама, digital-реклама, рекламні технології, рекламна кампанія.