075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Малюта Олександра"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Планування рекламної діяльності торговельного підприємства (за матеріалами ПП «БУДПОСТАЧ», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Малюта ОлександраАктуальність теми дослідження обумовлена потребою підприємств адаптуватись до світової кризи, яка виникла на початку 2020 року. Невизначене та мінливе зовнішнє середовище спонукає підприємства укріплювати позиції на ринку та підвищувати конкурентоспроможність, що є завданнями маркетингу. Реклама – один з основних та найдорожчих засобів маркетингових комунікацій, для ефективного використання якого необхідне послідовне планування рекламної діяльності.