075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Іванова Марія"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організація рекламної діяльності підприємства (за матеріалами ТОВ «СТАРКАД АЙТІ СЕРВІСЕЗ», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Іванова МаріяУ сучасних умовах, ринок реклами та рекламних продуктів змінюється дуже швидкими темпами і стає необхідним дослідження особливостей організації і функціонування рекламної діяльності вітчизняних підприємств. Досягти ринкового успіху можливо тільки інтегрувавши складові маркетингу і реклами у діяльність підприємства. Український рекламний ринок трансформується з кожним роком: зменшується частка зовнішньої реклами та реклами в пресі, домінуючою залишається реклама на телебаченні та набирає обертів інтернет реклама. Сучасна реклама допомагає споживачам отримати об’єктивну інформацію про якість, ціну, споживчі характеристики, сфери і способи використання товарів і допомагає покупцям здійснити правильний вибір під час купівлі товарів. Метою рекламної діяльності підприємств є ефективне залучення споживачів продукції на основі максимального задоволення їхніх потреб. Успіх реклами, як елемента комплексу маркетингу обумовлений двома обставинами: цілеспрямованістю і систематичним характером, а також тісним зв'язком з процесом планування та надання послуги, вивченням попиту, ціноутворенням і збутом. В рамках єдиної стратегії маркетингу реклама активно впливає на збут послуг