Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Зайцева Олена Іванівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стратегічне управління інтегрованими бренд-комунікаціями(DTEU, 2024-12) Зігунової Анастасії Олександрівни; Зайцева Олена ІванівнаЗігунова А.О., «Стратегічне управління інтегрованими бренд- комунікаціями» – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Бренд-менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024.Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним і практичним аспектам стратегічного управління інтегрованими бренд-комунікаціями на прикладі лідера українського ринку логістики – ТОВ «Нова пошта». Проведено детальний аналіз маркетингового середовища компанії, її цільової аудиторії та позиціонування на ринку, на основі якого розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення стратегії інтегрованих бренд-комунікацій, спрямовані на зміцнення позицій компанії на ринку. Ключові слова: маркетинг, інтегровані бренд-комунікації, стратегія, Нова пошта, позиціонування бренду, лояльність. Zihunova A.O., “Strategic management of integrated brand communications” - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Brand Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of strategic management of integrated brand communications on the example of the leader of the Ukrainian logistics market - Nova Post. A detailed analysis of the company's marketing environment, its target audience and market positioning is carried out, on the basis of which practical recommendations for improving the strategy of integrated brand communications aimed at strengthening the company's position in the market are developed. Keywords: marketing, integrated brand communications, strategy, Nova Post, brand positioning, loyalty.