Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Бондаренко Олена Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ E-mail маркетинг підприємства(DTEU, 2024-12) Самойленко Роман Олексійович; Бондаренко Олена СергіївнаСамойленко Р.О E-mail маркетингпідприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам використання маркетингового інструментарію у процесах створення та розвитку підприємства. Розкрито сутність та складові маркетингового інструментарію, доведено доцільність використання в email-маркетингу підприємств. Проаналізовано маркетинговий інструментарій створення та розвитку Email-маркетингу ТОВ «MauDau». Розроблено стратегію розвитку Email-стратегії ТОВ «MauDau» на основі впровадження та удосконалення маркетингових інструментів підприємства. Ключові слова: маркетинг, маркетинговий інструмент, бренд, маркетингова діяльність, створення та розвиток Email-маркетингу. Samoilenko R/ E-mail marketing of the enterprise. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Digital marketing". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of using marketing tools in the processes of business creation and development. The essence and components of marketing tools are revealed, the expediency of use in brand management of enterprises is proven. The marketing toolkit for the creation and development of Email-marketing of LLC "Maudau" is analyzed. The Email-strategy of LLC "Maudau" was developed based on the implementation and improvement of the company's marketing tools. Keywords: marketing, marketing tool, brand, marketing activity, brand creation and development.Документ Комунікаційна стратегія просування інноваційного продукту(DTEU, 2024-12) Ченакала Ігоря Сергійовича; Бондаренко Олена СергіївнаЧенакал І.С. «Комунікаційна стратегія просування інноваційного продукту» (ФОП «Хоптинець Анатолій Вікторович», агенція нерухомості «Realestkyiv»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Трейд-маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам формування комунікаційної стратегії підприємства на ринку нерухомості. Досліджено маркетингове середовище агенції нерухомості «Realestkyiv» (ФОП «Хоптинець Анатолій Вікторович»), визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу комунікаційних заходів підприємства було розроблено оновлену комунікаційну стратегію, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти та засоби, визначено основні складові бюджету, розроблено макети комунікаційних повідомлень. Ключові слова: комунікаційна стратегія, логотип, соціальні мережі, дописи, пости. Chenakal I.S. "Communication strategy for the promotion of an innovative product" (FOP "Khoptynets Anatoliy Viktorovych", real estate agency "Realestkyiv"). - Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program "Trade- marketing". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical and practical aspects of the formation of the company's communication strategy in the real estate market. The marketing environment of the real estate agency "Realestkyiv" (FOP "Hoptynets Anatoliy Viktorovych") was studied, the strengths and weaknesses of the company's activity were determined. As a result of the analysis of the company's communication activities, an updated communication strategy was developed, goals, target audience, main tools and means were determined, the main components of the budget were determined, and layouts of communication messages were developed. Keywords: communication strategy, logo, social networks, posts, posts.Документ МАРКЕТИНГ МЕНЕДЖМЕНТ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА(DTEU, 2024-12) Дубовика Богдана Олександровича; Бондаренко Олена СергіївнаДубовик Б.О. Маркетинг менеджмент в діяльності торговельного підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам розробки та реалізації маркетинг менеджменту в діяльності торговельного підприємства . Досліджено сутність маркетинг менеджменту в діяльності торговельного підприємства. Здійснено аналіз маркетингового середовища САВ-ДІСТРІБЮШН, представлено напрями удосконалення існуючої системи маркетинг менеджменту. Розроблено методичний підхід до оцінки маркетинг менеджменту на торговельному підприємстві, обґрунтовано прогнозні показники розвитку підприємства за результатами впровадження представлених заходів з удосконалення системи маркетинг менеджменту. Ключові слова: маркетинг менеджмент, показники розвитку, маркетингові цінності. Dubovyk B.O. Marketing management in the activities of a trade enterprise. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program " Marketing Management ". – State University of Trade and Economics. – Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the development and implementation of marketing management in the activities of a trade enterprise. The essence of marketing management in the activities of a trade enterprise is investigated. It analyses the marketing environment of SAVDISTIBUTION and presents directions of improvement of the existing marketing management system. It develops a methodical approach to assessment of marketing management at a trading enterprise and justifies forecast indicators of development of the enterprise on the basis of results of implementation of the presented measures on improvement of the marketing management system. Keywords: marketing management, development indicators, marketing values.Документ Управління комунікаціями закладу ресторанного бізнесу(DTEU, 2024-12) Роєнка Ігоря Миколайовича; Бондаренко Олена СергіївнаРоєнко І.М. «Управління комунікаціями закладу ресторанного бізнесу» (за матеріалами ФОП «Криськова Мирослава Олегівна», ресторан «100 років тому вперед»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним основам управління комунікаціями закладу ресторанного бізнесу. Подано сутність та особливості управління комунікаціями, агреговано інструменти стратегічного управління маркетинговими комунікаціями. Проведено аналіз комунікаційної діяльності підприємства на основі якого запропоновано напрями покращення управління комунікаціями закладу ресторанного бізнесу, розроблено план управління комунікаціями, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, контент-план та розроблено макети комунікаційних повідомлень. Ключові слова: комунікаційна політика, комунікації, управління комунікаціями, соціальні мережі, реклама. Royenko I.M. "Communications management of a restaurant business establishment" (based on the materials of the FOP "Kryskova Myroslava Olehivna", restaurant "100 years ago forward"). - Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program "Marketing Management". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and methodological foundations of communication management of the restaurant business establishment. An analysis of the enterprise's communication activity was conducted, based on which directions for improving the communication management of the restaurant business establishment were proposed, a communication management plan was developed, the goals, target audience, main tools were defined, a schedule, a content plan was drawn up, and communication message layouts were developed. Keywords: communication policy, communications, communications management, social networks, advertising.Документ Цифровий маркетинг у формуванні конкурентоспроможності підприємства(DTEU, 2024-12) Комлєва Артема Михайловича; Бондаренко Олена СергіївнаКомлєв А.М. «Цифровий маркетинг у формуванні конкурентоспроможності підприємства» (ТОВ «ТЕКІЛА ХАУС»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам цифрового маркетингу у формуванні конкурентоспроможності підприємства. Досліджено маркетингове середовище та визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу, визначено роль цифрового маркетингу у формуванні конкурентоспроможності підприємства, запропоновано розширений інструментарій цифрового маркетингу, що включає актуальний контент (повідомлення у блогах, статті, публікації), дизайн та статистику. Ключові слова: цифровий маркетинг, соціальні мережі, пошуковий маркетинг, веб-сайт. Komlev A.M. "Digital marketing in the formation of the competitiveness of the enterprise" ("TEKILA HOUSE" LLC). - Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program "Digital Marketing". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical and practical aspects of digital marketing in the formation of the competitiveness of the enterprise. The marketing environment was studied and the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. As a result of the analysis of the company's communication activities, directions for updating the digital marketing toolkit to increase the company's competitiveness were proposed, goals, target audiences were determined, a schedule, content plans were drawn up, and message layouts for social networks were developed. Keywords: digital marketing, social networks, search marketing, website.Документ Цифрові комунікації закладу ресторанного бізнесу(DTEU, 2024-12) Корнійчука Андрія Володимировича; Бондаренко Олена СергіївнаКорнійчук А.В. «Цифрові комунікації закладу ресторанного бізнесу» (за матеріалами ТОВ «Будинок Великого Дива»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам формування системи цифрових комунікацій ресторанного бізнесу. Досліджено маркетингове середовище ресторнау «Будинок великого дива», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу цифрових комунікацій підприємства було розроблено комунікаційну кампанію із застосуванням сучасних цифрових технологій, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік. Ключові слова: цифровий маркетинг, цифрові комунікації, соціальні мережі, заклад ресторанного господарства. Korniychuk A.V. "Digital communications of a restaurant business establishment" (based on the materials of "House of the Great Wonder" LLC). - Manuscript. Graduation work in specialty 075 "Marketing" educational program "Digital Marketing". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical and practical aspects of the formation of the digital communications system of the restaurant business. The marketing environment of the "House of Great Miracle" restaurant was studied, the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. As a result of the analysis of the company's digital communications, a communication campaign using modern digital technologies was developed, goals, target audience, main tools were defined, and a schedule was drawn up. Keywords: digital marketing, digital communications, social networks, restaurant establishment.