МІЖНАРОДНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МІЖНАРОДНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ за Автор "Вовкотруб Д."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сучасні інструменти маркетингового менеджменту із використанням елементів стратегічного управління(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Вовкотруб Д.У сучасних умовах інтернаціоналізації ринків, брак ресурсів та поширене використання досягнень науки та техніки посилює конкуренцію, що виступає основним чинником під час визначення відповідальності методів та механізму управління обраній конкурентній стратегії. Тому успіх у будь-якій діяльності насамперед визначається правильно обраною стратегією управління, основу якої становить процес управління стратегічним потенціалом підприємства. При цьому, потенціал підприємства є сукупністю можливостей, які використовують у виробничо-господарській діяльності завдяки наявним ресурсам і компетенціям. Проте велике значення має не лише наявність уже сформованого потенціалу, яким підприємство володіє сьогодні і може реалізувати у поточній практичній діяльності, але й розвиток потенціалу для досягнення перспективних стратегічних цілей у довгостроковому періоді. У процесі поточного управління приймаються рішення щодо використання наявного потенціалу, а в межах стратегічного управління розробляються заходи для формування та розвитку потенціалу. Результатом належного здійснення поточного управління потенціалом є ефективна діяльність підприємства, а завдяки стратегічному управлінню забезпечується інноваційний розвиток підприємства, тому саме стратегічне управління потенціалом буде сприяти забезпеченню сталого розвитку підприємства у довгостроковій перспективі.