Кафедра Публічного Управління та Адміністрування
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Публічного Управління та Адміністрування за Автор "Міняйло Олександр Іванович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ВЗАЄМОДІЯ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОСЛУГ(КНТЕУ, 2020) Попова Єгор-Георгій; Міняйло Олександр ІвановичУмови глобалізації та їх вплив на стан розвитку сфери телекомунікаційно-інформаційних послуг значною мірою підвищують ступінь загроз та викликів на інформаційний простір та потребують підвищеного рівня уваги з боку держави для забезпечення інформації об’єктивного характеру, інформаційної безпеки, посилення заходів направлених на захист національних інтересів в аспекті розвитку сфери телекомунікації. Держава забезпечує ці функції шляхом посилення ефективності власної політики в сфері розвитку телекомунікаційно-інформаційних послуг. Зв’язок та доступ до Інтернету давно вже стали базовими потребами кожного з нас. Особливо це відчувається у критичний час протистояння пандемії COVID -19. Та ми можемо впевнено стверджувати, що ринок телекомунікаційних послуг в Укра їни достатньо потужний та готовий до подібних випробувань. На сьогодні світовими тенденціями є стрімкий розвиток інформаційного суспільства. Наскільки це ефективно вдається можна побачити, спостерігаючи за активним розвитком сфери телекомунікацій в країні, а найголовніше – це ступінь задоволення певним переліком телекомунікаційних послуг, вартість яких гарантується державою для всіх верств населення на всій території країни. Цей показник визначає наскільки ефективна державна політика тієї чи іншої країни в цій сфері. Також при побудові інформаційного суспільства головною рушійною силою в розвитку інформаційно-комунікаційних технологій є транспортна складова – телекомунікаційні мережі. Тому, виграє та держава, яка забезпечує “кровоносною” системою – мережею телекомунікацій увесь “організм” – країну[29]. Телекомунікаціям належить значна роль в соціальній та економічній складових діяльності суспільства, забезпечуючи підтримку та розвиток в цілому. Порівняно із темпами розвитку економіки динаміка розвитку сфери телекомунікацій має бути випереджальною та визначати його найближчу та більш віддалену перспективу. У разі повільного розвитку телекомунікацій виникає загроза зниження конкурентоспроможності української економіки, що підкреслює вирішальну роль телекомунікаційної сфери у прискоренні динаміки розвитку держави[28]. З огляду на вищезазначене обрана тема є актуальною та зумовлена необхідністю визначення порядку формування політики взаємовідносин державних органів влади та постачальників інформаційно-телекомунікаційних послуг з урахуванням світового досвіду як сьогодні так і на найближче майбутнє. Об’єктивність процесу економічного розвитку призводить до концентрації все більшої уваги до сфери телекомунікацій, яка характеризує сучасні економічні відносини у світі та є одним з найбільш перспективних та швидко зростаючих сегментів в українській економіці. Сучасні економічні системи та їх розвиток мають місце в умовах активізації глобалізаційних процесів. Включення національних економічних систем у ці процеси за своїм масштабом, характером, структурою, якісними та кількісними параметрами вже сьогодні пов’язують з об’єктивними показниками розвитку сучасних держав, які визначають їхнє майбутнє. Правильно побудована політика держави у телекомунікаційній сфері має спонукати до перетворення структурного, технічного і технологічного характеру, підвищувати ефективність регуляції ринку телекомунікаційних послуг з урахуванням рекомендацій та вимог міжнародних організацій. Сучасні телекомунікаційні технології є засобом формування інформаційної культури, яка виступає фактором становлення інформаційного суспільства. Більш того, рівень розвитку інформаційно-телекомунікаційних систем, одним з основних елементів яких є інтернет, є найважливішою характеристикою інформаційного потенціалу тієї чи іншої держави.