Кафедра Публічного Управління та Адміністрування
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Публічного Управління та Адміністрування за Автор "Міняйло Олександр Іванович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ В ЕКОНОМІЧНІЙ ПОЛІТИЦІ ДЕРЖАВИ(КНТЕУ, 2020) Литвиненко Яна; Міняйло Олександр ІвановичАктуальність дослідження. Створення системи державних закупівель в Україні є важливою складовою ринкових реформ. Органи влади і управління, бюджетні установи та організації в процесі виконання своїх функцій стикаються з необхідністю матеріально-технічного чи іншого ресурсного забезпечення для реалізації державних програм, що передбачає проведення конкурсних процедур для економії і підвищення ефективності бюджетних витрат. Тема державних закупівель переживає сплеск суспільного інтересу і цілком обґрунтовано: однією з найважливіших проблем, що стоять перед державою, в даний час, є проблема розвитку ринкових механізмів здійснення державних закупівель, спрямована на підвищення їх ефективності. Формування принципів добросовісної конкуренції та поглиблення ринкових відносин між замовниками та підрядниками пов'язано з впровадженням практики торгів. Сталий розвиток економіки безпосередньо залежить від дотримання відповідальності за результативність забезпечення державних і муніципальних потреб, що дозволяє підвищити ефективність їх здійснення. Переведення закупівель в електронний формат та всі потужності, що створені в межах, або за допомогою системи «Ргогогго», надають Україні величезний потенціал в розбудові прозорої, підзвітної та ефективної країни. Після декількох років роботи системи, успіхів, перших перепон та виявлених недоліків, вкрай актуальним є вдосконалення функціонуючої системи й переведення її на новий, кращий рівень, задля суттєвого зменшення корупційних зловживань. Досягнення узагальненого теоретичного осмислення місця і ролі публічних закупівель в державному управлінні стало можливим завдяки дослідженням системи державних закупівель такими теоретиками: Батенко Л.П., Науменко С.М., Смиричинського В.В., Ткаченко Н.Б., Уманців Ю.М. Модернізація державних закупівель за допомогою електронної системи, особливості її функціонування та досвід впровадження є предметом дослідження: Акімової Л.М., Гальчинського Л.Ю. та Гаврилової А.Г, Кайдаш Т., Міняйла О.І., команди аналітиків українського представництва міжнародної антикорупційної організації Тгашрагепсу Іпїетаїюпаї, Смиричинського В.В., Ткаченко Н. Б.Документ РОЗВИТОК СИСТЕМИ ЕЛЕКТРОННОГО ВРЯДУВАННЯ В УКРАЇНІ(КНТЕУ, 2020) Саковська Вікторія; Міняйло Олександр ІвановичНа сучасному етапі розвитку одним з найважливіших етапів побудови інформаційного суспільства є розвиток системи електронного уряду. Згідно з позицією законодавця, електронний уряд представляє деяку нову форму організації діяльності органів державної влади, що забезпечує за рахунок широкого застосування інформаційно-комунікаційних технологій якісно новий рівень оперативності й зручності отримання організаціями та громадянами державних послуг та інформації в результатах діяльності від державних органів. З іншого боку – електронний уряд можна представить, як механізм управління державою, заснований на використанні інформаційних технологій в масштабах усієї країни з метою підвищення ефективності державного управління, прискорення процесу прийняття юридично значущих рішень і зниження часу комунікації з посадовим особами для кожного члена суспільства. Означені технології відкривають для громадян усе нові можливості реалізації права на участь в управлінні справами держави. Популярність соціальних мереж та інших засобів масової комунікації полегшує доступ до обговорення та обміну інформацією, в тому числі і з питань, належать до публічної сфери життєдіяльності. Під впливом інформаційно-комунікаційних технологій всі демократичні процеси на теренах Української держави зазнають значних змін: підвищується рівень інформаційної відкритості органів влади, участь громадян в управлінні справами держави стає більш інтенсивним, тощо. Зазначені процеси відбиваються на нормативно-правових актах, регулюють питання взаємовідносин між органами публічної влади та громадянами з використанням сучасних технологій. Таким чином, вчені-юристи відзначають становлення інституту електронної демократії. Головними ж перевагами в трансформації звичайного уряду в електронний є прискорення усіх процесів, які функціонують в системі державної влади і впливають на якість життя громадян. Типовим прикладом ефективного використання електронного урядування можуть бути електронні платформи для надання адміністративних послуг громадянам. Саме тому, актуальність розвитку системи електронного урядування в Україні повинно бути першочерговим завданням влади. Першим кроком в цьому напрямку було створення спеціального органу виконавчої влади, а саме – Міністерства та комітету цифрової трансформації України. Наступним – введення інноваційного додатку «Дія», метою якого було покращити доступ до отримання адміністративних послуг за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Подальший розвиток системи електронного урядування повинен продовжуватися і постійно вдосконалювати систему державної влади і позитивно впливати на суспільство. Адже, зараз такі трансформації відбуваються у будь-яких розвинених країнах світу. Зважаючи на такі передумови Україні, також потрібно забезпечити удосконалення системи власного уряду за допомогою електронізації для забезпечення сталого розвитку в країні.