053 Психологія
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 053 Психологія за Автор "Корольчук Валентина Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психологічні особливості впливу інформаційного стресу на працівників(КНТЕУ, 2020) Пінчук Олександра; Корольчук Валентина МиколаївнаАктуальність теми дослідження. За умов стрімкого розвитку інформаційних технологій, активного залучення їх у процес трудової діяльності, швидкості поширення, її якості та достовірності постала проблема дослідження впливу інформаційного стресу на працівників. Сьогодні особистість повинна швидко та якісно реагувати на інформаційні канали, що передбачає наявність у неї наступних якостей: активного слухання, аналітичних здібностей, усвідомленості, адаптованості до нових умов оточуючого середовища тощо. Проте фізіологічні можливості залишаються незмінними, що може призводити до постійного переживання напруги, тривоги, страху, стресу. Проблему впливу інформаційного стресу присвячені роботи наступних вчених, як Ж. Вірна [6], Г. Грачьов [9], Є. Магда [21], Р. Лазарус [19], В. Петрик [26] та ін. Дослідження впливу інформаційного стресу на працівників організації дає можливість попереджувати його негативні наслідки, контролювати перебіг процесу професійної діяльності та адаптувати працівників до постійно змінюваних умов навколишнього середовища. Актуальність даної теми полягає в тому, що останнім часом на особистість активно впливають фактори економічного, соціального та біологічного характерів, керівники організації все частіше зацікавлюються в можливості віддаленого включення працівників у трудову діяльність. Дослідження впливу інформаційного стресу є необхідним джерелом організації трудової діяльності, адже саме персонал є найважливішим ресурсом функціонування підприємства. Тому, розкриваючи тему впливу професійного стресу, можна приділити значну увагу покращенню роботи персоналу, зростанню його продуктивності, та запровадження засобів попередження, подолання та профілактики можливих впливів на працівників з віддаленою формою організації трудової діяльності. Також в зв’язку з епідеміологічною ситуацією в Україні та світі у цілому постала необхідність у вивченні наслідків впливу карантинних обмежень, наслідком втрати роботи чи змінною процесу організації трудової діяльності тощо на особистість та виявлення наслідків, які можуть виникнути у подальшому.Документ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ БЕЗКОНФЛІКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З ПАЦІЄНТОМ В ПРИВАТНІЙ МЕДИЧНІЙ УСТАНОВІ(КНТЕУ, 2020) Шлінчак Катерина; Корольчук Валентина МиколаївнаАктуальність. У сучасній охороні здоров’я все більшу цінність набуває здатність лікаря поєднувати методи фармакології та навички спілкування. Повага, довіра і співчуття мають вирішальне значення для спілкування між лікарем і пацієнтом. Вони знижують рівень невдоволення і приводять до кращої дисципліни пацієнта. Крім того, ці якості впливають на рішення, які пацієнти приймають щодо лікування. Лікар повинен бути достатньо гнучким, щоб вступати в контакт з різними хворими. Професійна медична освіта зазнає постійних змін відповідно до запитів і розвитку сучасного суспільства. В інформаційному середовищі все більшої значущості набуває професійна комунікація лікарів, що забезпечує ефективне співробітництво, узгодженість і вирішення складних суспільних, науково-технічних, педагогічних і медичних проблем. Підвищення суспільних вимог до майбутніх лікарів передбачає формування у них здатності до обміну передовим досвідом лікування і налагодження взаємовигідних відносин у галузі медицини з вітчизняними та зарубіжними партнерами, ефективного здійснення наукової і практичної діяльності, пошуку шляхів оптимального вирішення багатьох проблем. У цьому контексті підготовка до професійної комунікації майбутніх лікарів є запорукою реалізації їхнього потенціалу та однією з необхідних умов успіху. Пандемія яка почалася, так чи інакше, пригнічує настрій всього населення нашої країни та усього світу. Проте правильно буде сказати, що найбільше спалах нового коронавірусу вплинув на психологічний стан медичного персоналу. ПандеміяCOVID-19 також нанесла серйозного удару на психологічний стан пацієнтів. Також, актуальною темою буде війна на Домбасі, яка почалась в2014 році і продовжується дотепер. Це нанесений сильний психологічний удар для всього населення країни. З початку збройного протистояння на Домбасі загинули понад три тисячі мирних жителів. Загальна кількість жертв цього конфлікту за п'ять років перевищила 13 тисяч осіб, підрахували в УВКПЛ ООН. За 5 років військового конфлікту на Домбасі, за даними Управління Верховного комісара ООН з прав людини (УВКПЛ ООН), наданим у відповідь на запит DW, загинули від 13 000 до 13 200 осіб. З них - 3 345 цивільних осіб, включно з298 пасажирами, які загинули під час катастрофи літака авіакомпанії Malaysia Airlines 17 липня 2014 року. У поточному році (дані до 31 жовтня) кількість загиблих серед цивільних осіб становила 25 осіб, ще 130 поранено. Це - найнижчі втрати серед цивільних за всі роки конфлікту, повідомляють в УВКПЛ ООН. Найбільше мирних жителів на Донбасі постраждало 2014 року - 2082 загинули і понад 4000 поранено. Лікарська діяльність характеризується наявністю різноманітних складних професійних ситуацій з пацієнтами, що вимагає швидкої, кваліфікованої допомоги та супроводжується вибором оптимального способу спілкування, використання відповідних професійних термінів, словосполучень, фраз зрозумілих пацієнту. Тому для майбутнього фахівця медичної сфери особливо важливими є знання, вміння і навички професійної комунікації. Це є запорукою у майбутньому безконфліктної взаємодії лікаря з пацієнтом. Дана проблема розглядалась в роботах таких вчених: Андреєва Г., Березовська Л.І., Бурлачук Л.Ф., Васильєва Л.Н., Гринчук О.І., Карамушка Л.М., Корольчук М.С., Мітічкіна О.О., Орбан-Лембрик Г., Юдіна О.М., Ягупов В.В.