241 Готельно-ресторанна справа
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 241 Готельно-ресторанна справа за Автор "Мельник Мирослави"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стратегії продажів послуг VIP- споживачам заміського клубу «Selfish Club», с. Кийлів, Київська область(КНТЕУ, 2020) Мельник МирославиАктуальність теми дослідження полягає у важливості VIP-сегменту споживачів для розвитку не лише готельного, але і туристичного та ресторанного бізнесу. Функціонування підприємств готельного бізнесу визначається постійним зростанням вимог до якості обслуговування та посиленням конкурентної боротьби. Розробка стратегії продажу послуг VIP-споживачам передбачає використання принципів довгострокового планування та специфіки розвитку luxure-сегментів ринку. Відсутність продуманої стратегії продажу VIP-споживачам у кінцевому результаті може призвести до втрати готелем даного сегменту ринку готельних послуг. Забезпечення стійких та ефективних відносин з VIP-споживачами на підприємствах готельного бізнесу є неможливим без врахування відповідних стратегічних аспектів та альтернативних шляхів оптимізації процесів обслуговування гостей. Особливості формування стратегії продажу послуг, у тому числі і VIP-споживачам, розкриті у працях таких науковців, як Бойко М.Г., М.І. Кулик, Босовська М. В., Ведмідь Н.І., Верезомська І.Г., Ворошилова Г.О., Галасюк С. С., Нездоймінов С. Г., Кіктенко З.П., Костинець В.В., Мельниченко С.В., Шеєнкова К.А., Мирошник Ю. А., Рогова Н.В., Рибакова С.М., Жукова А.Л., Романчук Л. Д., Морган Р., Парасураман А., тощо. Вивчення літературних джерел свідчить про необхідність подальшого обґрунтування теоретичних та практичних засад формування підходів до розвитку стратегії продажу послуг VIP-споживачам на підприємствах готельного бізнесу. Мета випускної кваліфікаційної роботи – дослідження теоретичних засад розроблення і реалізації стратегії продажів послуг VIP- споживачам суб’єкта готельного бізнесу. Досягнення мети роботи передбачає вирішення таких завдань: - розглянути теоретичні основи формування продажів послуг VIP-споживачам суб’єкта готельного бізнесу; - охарактеризувати методичні підходи до формування стратегій продажів послуг VIP- споживачам суб’єкта готельного бізнесу; - здійснити оцінювання процесу обслуговування споживачів заміського клубу; - провести моніторинг якості послуг VIP- споживачам заміського клубу; - здійснити аналіз політики продажів послуг VIP- споживачами заміського клубу; - обгунутвати сервісні інновації як складова стратегії продажів послуг VIP- споживачам; - визначити напрямки формування стратегії продажів послуг VIP -споживачам заміського клубу. Об’єкт дослідження – процес розроблення і реалізації стратегії продажів послуг VIP- споживачам суб’єкта готельного бізнесу. Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні засади розроблення та реалізації стратегії продажів послуг VIP- споживачам суб’єкта готельного бізнесу. Основними методами дослідження в роботі є такі як загальнонаукові методи (порівняння, дедукції та індукції, історико-логічний підхід, синтезу наукових категорій, тощо), так і спеціальні методи економічних досліджень (статистичний аналіз, графічний аналіз, економіко-математичні методи, методи статистичного моделювання, тощо).