241 Готельно-ресторанна справа
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 241 Готельно-ресторанна справа за Автор "Єфімова Анжеліка"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ СЕРВІСНІ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ СЕГМЕНТІВ VIP-СПОЖИВАЧІВ ЗАМІСЬКОГО КЛУБУ «SELFISH CLUB», С. КИЙЛІВ, КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ(КНТЕУ, 2020) Єфімова АнжелікаАктуальність випускної кваліфікаційної роботи. На сучасному етапі глобалізації готельний бізнес характеризується посиленням конкуренції та невизначеністю зовнішнього середовища, що вимагає від менеджменту суттєвої структурної трансформації напрямів розвитку та ефективного використання ресурсів з метою збільшення обсягів надання послуг, підвищення лояльності споживачів, створення додаткової вартості через формування ефективної сервісної системи з урахуванням актуальних тенденцій ринку готельних послуг для сегментів VIP- споживачів, що вимагає реалізації сервісних стратегій, застосування сучасних управлінських інструментів. Саме тому, пошук нових стратегічних напрямів розвитку суб’єктів готельного бізнесу для сегментів VIP- споживачів та шляхів їх досягнення в сучасних умовах мінливості зовнішнього середовища, стали невід’ємною складовою пошуку шляхів розвитку лакшері готелів. Ступінь розробленості проблеми. Проблема формування сервісних стратегій є актуальною в різних сферах у тому числі в готельному бізнесі. Особливо гостро вона стоїть у сегменті VIP-споживачів готельних послуг, яка покликана формувати найвищий рівень готельного сервісу і являється невід’ємною складовою стратегій розвитку підприємства. [3, с. 57]. Питанню дослідження стратегій присвячені праці зарубіжних та вітчизняних вчених, серед яких необхідно зазначити А. Чандлер, Б. Карлофф, Г. Минцберг, Дж. Джонсон та К. Скулс, Х. Грьонрус та інших. Дослідженню сервісних стратегій присвятили свої роботи такі вчені як: Слиньков В., Павлик І., Ган Йонг та Лі Деронг, О. Моргулець, Б. Чернишов, В. Німчук, М. Туленков та інші. Кожен з згаданих вчених у своїх працях зазначали актуальність проблеми та визначив підходи щодо формування та впровадження сервісних стратегій в діяльність підприємств різних, проте питання реалізації сервісних стратегій в суб’єктах готельного бізнесу «лакшері» сегменту потребує подальшого вивчення. Метою випускної кваліфікаційної роботи є розроблення теоретичних і методологічних засад, науково-методичних і практичних рекомендацій з розроблення та реалізації сервісних стратегій суб’єкта готельного бізнесу. У відповідності до поставленої мети у роботі поставлено та вирішено такі завдання: визначено сутність сервісних стратегій економічних суб’єктів; розглянуто та доповнено характерні риси та особливості сервісних стратегій для сегментів VIP - споживачів в готельному бізнесі; удосконалено методичні підходи до оцінки ефективності сервісних стратегій; проведено дослідження організаційно-економічних передумов функціонування заміського клубу «Selfish Club», с. Кийлів, Київська область; здійснено оцінку діючих сервісних стратегій для сегментів VIP -споживачів досліджуваного підприємства готельного господарства; проведено оцінювання ефективності сервісних стратегій для сегментів VIP - споживачів підприємства готельного господарства; розроблено програму заходів щодо формування та реалізації сервісних стратегій для сегментів VIP - споживачів; сформовано напрями удосконалення сервісних стратегій для сегментів VIP - споживачів діючого підприємства готельного господарства; запропоновано підходи до підвищення ефективності реалізації сервісних стратегій для сегментів VIP – споживачів в підприємстві готельного господарства Об'єктом дослідження є процес формування та реалізації сервісних стратегій для сегментів VIP - споживачів суб’єкта готельного бізнесу. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні засади розроблення та реалізації сервісних стратегій суб’єкта ресторанного бізнесу. Методи дослідження. Теоретико-методологічною основою випускної кваліфікаційної роботи є положення сучасної економічної теорії, менеджменту, економіки, праці вітчизняних і зарубіжних учених щодо дослідження сервісних стратегій. Інформаційним забезпеченням дослідження є статистична, економічна, бухгалтерська інформація досліджуваного підприємства, нормативно-правові акти та статистичні матеріали України, звіти й аналітичні публікації організацій у сфері готельного бізнесу, довідково-інформаційні видання, вітчизняні та зарубіжні періодичні видання, наукова література, інформаційні ресурси мережі Інтернет. У роботі використано законодавчі та нормативні документи, що безпосередньо стосуються підприємств готельного бізнесу.