МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС за Автор "Гладка, М."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Корпоративна система ревеню-менеджменту міжнародної готельної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гладка, М.У статті розглядається актуальне питання визначення поняття revenue – менеджменту, його роль у готельному бізнесі, можливості застосування та очікувані результати від використання гнучкого ціноутворення. Проаналізовано походження терміну та галузь, звідки він перейшов у готельну сферу. Описано, які міжнародні готельні мережі першими почали впроваджувати revenue-менеджмент. Визначено вимоги до revenue-менеджерів та їхні обов’язки. Розглянуто рівні системи revenue-менеджменту. Визначено напрямки діяльності готелю, що складають основу revenue-менеджменту (управління доходами). Зазначено, що більшість міжнародних готельних мереж активно використовують інструменти revenue-менеджменту. В Україні ця практика почала розвиватися протягом останніх 10 років під впливом міжнародних мереж, які почали з’являтися з 2005 року.