Кафедра Інженерії Програмного Забезпечення та Кібербезпеки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Інженерії Програмного Забезпечення та Кібербезпеки за Автор "Мозгового Вадима Сергійовича"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Алгоритми та методи генерації 3D-моделей(DTEU, 2024-12) Мозгового Вадима СергійовичаВідповідно до мети дослідження, випускна кваліфікаційна робота на тему «Алгоритми та методи генерації 3D моделей», присвячена написанню доповнень для Blende, містить 72 сторінок та 44 рисунки. Список використаних джерел містить 37 найменувань. Підкреслено ефективність Blender як багатофункціональної платформи для 3D-моделювання, зокрема, у сферах автоматизації процесів та інтеграції нових технологій, таких як машинне навчання, які можуть бути розвинуті в подальшому. Проаналізовано еволюцію платформи Blender: досліджено історію розвитку інструментів генерації 3D-моделей та їх вплив на сучасні робочі процеси в галузі комп'ютерної графіки. Проаналізовано сучасні проблеми та шляхи їх вирішення: визначено основні проблеми, з якими стикаються розробники 3D-моделей, такі як оптимізація полігонів, створення коректних УФ-сканів та автоматизація деяких процесів, а також запропоновано шляхи їх вирішення. Проведено практичні реалізації: в рамках роботи досліджено створення доповнень для Blender, які могли б автоматизувати деякі процеси та додати новий функціонал до платформи. Це дозволило навести приклади практичних реалізацій отриманих знань. Виявлено перспективи розвитку: дослідження виявило перспективи подальшого розвитку технології 3D-моделювання за рахунок автоматизації процесів та впровадження штучного інтелекту в процес генерації контенту. Ключові слова: Генерація 3D-моделей,Алгоритми 3D-моделювання Blender, Полігональне моделювання, Процедурна генерація, Скульптинг, Ретопологія, Аддони, Blender, Текстурування, UV-розгортка, PBR-матеріали, Автоматизація, 3D-моделювання, Машинне навчання в 3D- графіці, Оптимізація полігонів, Візуалізація The final qualification work on the topic “Algorithms and Methods to Generate 3D Models” dedicated to writing add-ons for Blende, in line with the objectives of the study, contains 70 pages and 44 figures. The reference list contains 37 titles. The paper highlights the effectiveness of Blender as a multifunctional platform for 3D modeling, especially in the area of process automation and integration of new technologies such as machine learning. The evolution of the Blender platform will be analyzed, and the history of the development of 3D model generation tools and their impact on contemporary workflows in the field of computer graphics will be studied. The main methods and algorithms for generating 3D models will be described: how different algorithms such as polygon modeling, procedural generation, sculpting, and other approaches help to solve 3D modeling problems. Contemporary problems and solutions will be analyzed: the main problems faced by 3D model developers, such as optimizing polygons, creating correct UV scans, and automating some processes, will be identified and solutions will be proposed. As part of the work, the creation of an add-on for Blender that could automate several processes and add new capabilities to the platform was investigated. This allowed us to provide practical implementation examples of the knowledge gained. Identification of Prospects for Development: This study identified prospects for further development of 3D modeling technology through process automation and the introduction of artificial intelligence into the content generation process. Keywords 3D model generation, 3D modeling algorithms Blender, polygon modeling, procedural generation, sculpting, retopology, add-ons, Blender, texturing, UV scanning, PBR materials, automation, 3D modeling, machine learning in 3D graphics, polygon optimization, visualization/ Visualization