DIGITAL-РЕКЛАМА
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд DIGITAL-РЕКЛАМА за Автор "Колєснік, В."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Рекламна діяльність агропромислового підприємства для виходу на закордонний ринок(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Колєснік, В.У статті розглянуто ключові аспекти рекламної діяльності агропромислового підприємства для виходу на закордонний ринок. Дослідження охопило важливі питання, пов’язані з плануванням та впровадженням рекламних кампаній у міжнародному бізнесі. Було проведено аналіз взаємозв’язку між рекламою та виходом на закордонний ринок, роль рекламної стратегії в формуванні бренду на міжнародному рівні та вплив реклами на споживачів та конкурентну позицію підприємства. Також досліджено різні інструменти та комунікаційні канали для досягнення цілей рекламної кампанії на закордонних ринках.