DIGITAL-РЕКЛАМА
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд DIGITAL-РЕКЛАМА за Автор "Ковальчук, М."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування інтернет-комунікацій підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ковальчук, М.У статті проаналізовано особливості формування інтернет-комунікацій підприємства на ринку спорту, на прикладі футбольного клубу. Обґрунтовано доцільність застосування інструментів інтернет-комунікацій, аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів щодо подальшого їх застосування у сфері спорту. Подано теоретико-практичні основи щодо планування інтернет-комунікаційної діяльності підприємства за рівнями управління з використанням інструментарію просування.