Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Корицька Вероніка"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сценарно-стратегічний аналіз у системі планування бренд-менеджменту (за матеріалами КНТЕУ)(КНТЕУ, 2020) Корицька ВеронікаАктуальність дослідження. На сьогодні вже не ставиться під сумнів необхідність стратегічного планування та аналізу у системі планування бренд-менеджменту. Правильно побудована та зорієнтована на високі досягнення стратегія може забезпечити стійку конкурентну перевагу університету, яка необхідна для успішного ведення основної діяльності та досягнення певних фінансових результатів. Проблема формування і розвитку маркетингових стратегій підприємств знаходиться на ряду з найбільш важливими теоретичними та практичними аспектами соціально-економічного розвитку держави, піднесенні її статусу, зокрема, на основі освітнього процесу. Проте дослідження показують, що головним фактором, що перешкоджає ефективній маркетинговій діяльності університетів, є недостатньо кваліфікована розробка або відсутність маркетингових стратегій у плануванні бренд-менеджменту. Це пов'язано не тільки з масштабністю і складністю розв'язуваних економічних і соціально-політичних завдань, але й з тривалими спробами керівників вирішувати принципово нові завдання старими методами. Особливе місце в розробці стратегії приділяється маркетинговій стратегії, так як вона є ядром, навколо якого будується стратегія розвитку в цілому і функціональні стратегії університету. Маркетингова стратегія бренд-менеджменту надає можливість орієнтувати підприємницьку (комерційну) діяльність компанії на задоволення потреб ринку через фокусування її зусиль на цільових сегментах ринку і забезпечує ефективність заходів, що вживаються в області фінансового управління та обліку, організації виробництва, впровадження сучасних інформаційних технологій, вироблення та реалізації кадрової політики. В умовах сучасного українського освітнього сегменту ринку дедалі більша кількість промислових компаній приділяє увагу формуванню маркетингової стратегії, оскільки зміни в зовнішніх умовах функціонування компаній знижують імовірність успіху в разі «інтуїтивного» підходу управління закладом.