МІЖНАРОДНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МІЖНАРОДНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ за Автор "ЧЕРЕМІСІН В."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) ЧЕРЕМІСІН В.; Державний торговельно-економічний університетУ статті розглянуто сутність маркетингової стратегії, охарактеризовано її роль у системі стратегічного управління міжнародними компаніями, наведено класифікацію маркетингових стратегій за різними підходами. Особливу увагу приділено інтеграції маркетингового міксу, який включає продуктову, цінову, збутову та комунікаційну стратегії, як основних елементів формування конкурентних переваг міжнародних компаній. Висвітлено значення позиціонування, брендування та управління лояльністю споживачів, а також важливість чіткої комунікації для успіху компаній на міжнародних ринках