ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ У ХХІ СТ. (TRADE AND ECONOMIC RELATIONS IN THE 21 CENTURY)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ У ХХІ СТ. (TRADE AND ECONOMIC RELATIONS IN THE 21 CENTURY) за Автор "Юрик, А."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ Цінності бренду як інструмент побудови довіри клієнтів у банківському секторі: виклики глобалізації(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Юрик, А.У статті досліджено роль цінностей бренду як інструменту формування довіри клієнтів у банківському секторі в умовах глобалізації. Здійснено теоретичний аналіз сучасних підходів до бренд-менеджменту, а також емпіричне дослідження на прикладі діяльності АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК». Окреслено глобалізаційні виклики, що постають перед міжнародними банками в українському середовищі, зокрема потреба локалізації цінностей, адаптації стилю комунікацій та цифрової трансформації. Порівняльний аналіз з українськими конкурентами (ПриватБанк, Монобанк) дозволив виявити ключові переваги та зони росту бренду. Сформульовано висновки щодо значення послідовної ціннісної стратегії для зміцнення довіри клієнтів, а також рекомендації щодо подальшої інтеграції емоційно орієнтованого підходу в комунікаціях і сервісі.