Кафедра Журналістики та Реклами
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра Журналістики та Реклами by Author "Мірошник Тетяна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Рекламна програма просування послуг салону краси (за матеріалами ФОП Менченко Василь Дем'янович, м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Мірошник ТетянаДля просування товару на ринок саме реклама у сучасному суспільстві відіграє ключову роль. Рекламний продукт повинен не лише задовольняти запити споживачів у повній мірі, але й сприяти розвитку як окремих споживачів, так і суспільства в цілому. Однак для того, щоб реклама стала ефективною, вона повинна мати потужний сигнал, який приверне увагу потенційних споживачів. Метою дослідження є розроблення рекомендацій щодо формування програми рекламної діяльності на підприємстві. Для досягнення зазначеної мети у роботі було поставлено такі завдання: Надати характеристику діяльності салону краси «Вател Б’юті»; Провести аналіз маркетингової та рекламної діяльності салону краси «Вател Б’юті»; Обгартувати рекламну програму просування послуг салону краси «Вател Б’юті»; Розробити медіа-план рекламної програми для салону краси «Вател Б’юті»; Провести аналіз ефективності рекламної кампанії. Об’єктом дослідження є рекламна діяльність підприємства. Предметом дослідження є практичні засади формування рекламної програми. Методи дослідження. У ході дослідження застосовувалися теоретичні та емпіричні методи пізнання, методи аналізу і синтезу отриманих результатів, логіко-аналітичний метод (встановлення проблем та завдань забезпечення ефективності функціонування послуг салону краси), статистична обробка інформації (аналіз фінансово-господарських показників бізнесу), теорію прийняття господарських рішень (розробка стратегії та інструментів реклами).