Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "Лобеєєва Анна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Пряма поштова реклама виробничого підприємства на ринку борошна (за матеріалами ПАТ «ДЕРЖАВНА ПРОДОВОЛЬЧО-ЗЕРНОВА КОРПОРАЦІЯ», ФІЛІЯ КРОЛЕВЕЦЬКИЙ КОМБІНАТ ХЛІБОПРОДУКТІВ, м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Лобеєєва АннаУ роботі визначено теоретичні основи розробки прямої поштової рекламної кампанії. Досліджено маркетингове середовище ПАТ «ДЕРЖАВНА ПРОДОВОЛЬЧО-ЗЕРНОВА КОРПОРАЦІЯ», ФІЛІЯ КРОЛЕВЕЦЬКИЙ КОМБІНАТ ХЛІБОПРОДУКТІВ, м. Київ, визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства у порівнянні з основними конкурентами. Проаналізовано існуючі рекламні комунікації підприємства, розроблено медіаплан та текстові посилання з урахуванням особливостей аудиторії та каналу комунікації. Ключові слова: електронна пошта, електронний лист, медіаплан, цільова аудиторія, комунікація.