Кафедра Журналістики та Реклами
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра Журналістики та Реклами by Author "Лобенко Вікторія"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Рекламна та PR-діяльнiсть виробничого підприємства (за матеріалами ТОВ “ГІДРАВЛІК-ЦЕНТР”, м. Рівне)(КНТЕУ, 2020) Лобенко ВікторіяУ сучасному світі без рекламної та PR-діяльності не може існувати будь-яке підприємство, адже це дає змогу залучати нових клієнтів, підвищувати їхню лояльність, повторні звернення, розуміти напрями цільової аудиторії, їхні уподобання, їхні додаткові побажання. Тому відповідно на цьому підприємство може ґрунтувати свої рекламні та PR стратегії, які сприятимуть утриманню як фінансових, так і репутаційних дивідендів. ТОВ “ГІДРАВЛІК-ЦЕНТР” наразі є однією з лідуючих компаній на ринку автозапчастин в Україні, тому досліджувати та вдосконалювати її рекламну та PR-стратегії є цікавим з точки зору нішевості продукту, чим і обумовлена актуальність роботи. Темою планування рекламної та PR-діяльності підприємств займались провідні науковці та практики, як закордонні так і вітчизняні серед яких можемо виділити роботи: Біловодської О. А., Броннікової Т. С., Катліпа С. М., Котлера Ф. Р., Оснача О. Ф, Ромат Є. В. та інші. Всі вони збігаються на тому, що: «Реклама - це оплачувана цілеспрямована діяльність, яка приймає форму впливу опосередкованого характеру, що має на меті стимулювання конкретних дій об'єктів, на яких спрямоване це вплив за допомогою засобів реклами. Реклама та PR - це створення образу підприємства, досягнення поінформованості про нього потенційних покупців, невід'ємна частина ринкової діяльності або маркетингу. Реклама та PR можуть сформувати певне ставлення та підтримати лояльність до неї серед існуючих споживачів, збільшити рейтинг у порівнянні з марками конкурентів, поінформувати про нові властивості товару» [12, с. 17]. Проаналізувавши вище перелічені роботи, ми розуміємо наскільки необхідними є реклама та PR, тому відповідно до цього метою нашого дослідження є формування плану рекламної та PR діяльності ТОВ “ГІДРАВЛІК-ЦЕНТР”, місто Рівне. Об’єктом нашого дослідження є процес реалізації рекламної та PR-діяльності підприємством “ГІДРАВЛІК-ЦЕНТР”. Предметом нашого дослідження є імплементація інноваційних рекламних та PR інструментів для покращення промо-діяльності ТОВ “ГІДРАВЛІК-ЦЕНТР”. Під час дослідження та формування рекламної рекламної та PR кампаній будуть розроблені та проведені такі заходи: аналіз конкурентного середовища, аналіз існуючих рекламних та PR стратегій, створення позиціонування та формування унікальної торгової пропозиції, виділення цільової аудиторії та формування основних рекламних повідомлень в єдиному tone of voice. Кожен канал комунікації представляє різні підходи до створення реклами та різні аудиторії, до яких можна звернутися. Детальні описи кожного каналу інтернет-реклами та його актуальність для ТОВ “ГІДРАВЛІК-ЦЕНТР” наведені у дослідженні. Для проведення обгрунтованого дослідження було поставлено такі завдання: - виявити теоретичні основи рекламної та PR-діяльності підприємств різної форми власності. - зрозуміти основні алгоритми планування рекламних та PR кампаній. - проаналізувати рекламну та PR-діяльність підприємств-конкурентів “ГІДРАВЛІК-ЦЕНТР”. - запропонувати удосконалення плану рекламної та PR-діяльності ТОВ “ГІДРАВЛІК-ЦЕНТР”. Методи, які використовувались у нашому дослідженні - це аналіз, синтез та узагальнення, які дали змогу вивчити окремі сторони об'єкта дослідження, зрозуміти алгоритми планування рекламних та PR кампаній та зробити низку висновків, на основі яких був запропонований удосконалений план рекламної та PR-діяльності ТОВ “ГІДРАВЛІК-ЦЕНТР”.