Кафедра Журналістики та Реклами
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра Журналістики та Реклами by Author "Лайко Ірина"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Комунікаційна діяльність підприємства в індустрії краси (за матеріалами ФОП «Гарапач Світлана Іванівна», Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Софіївська Борщагівка)(КНТЕУ, 2020) Лайко ІринаСитуація на економічній арені України значно погіршилася за період з 2018 року. За статистикою ukrstat.gov.ua можна відслідкувати, що в 2018 році кількість підприємств зменшилася у 6,8 разів, що свідчить про нестабільне становище на ринку. Також потужним якорем для розвитку бізнесу в Україні є введення надзвичайної ситуації та карантинних заходів у зв’язку із поширенням вірусного захворювання. Внаслідок чого прогнозують скрутне становище для української економіки. На даний час жодна підприємницька діяльність України не має гарантій на те, що її життєвий цикл не завершиться в 2020 році. На перший погляд здається, що конкурентне середовище з начно звужується, а це дає можливість гравцям ринку впевнено утримувати свої позиції. Але чи справді це так? Проблема залишається актуальною, тому що ринок очолюють лідери своєї справи, а слабкі підприємства не витримують натиску та самоліквідуються. Рівень платоспроможності населення та попит на товари знижується. Кожного дня боротьба за місце на українському ринку зростає, а погрожуючих факторів стає дедалі більше: карантинні заходи, перспектива кризи, рівень інфляції, зростання податків, нововведення з б оку чинного законодавства, недобросовісна конкуренція, тощо. Тому перед підприємцем постає питання: як утримати та покращити свої позиції на ринку. В даний період часу важливим завданням для підприємця є утримання свого місця на ринку та запобігання варіативних засобів задля збереження доходів компанії. Маркетингові комунікації – це система заходів, що спрямована на інформування та нагадування цільовій аудиторії про бренд, стимулювання збуту товарів, створення позитивного іміджу компанії, встановлення взаємовигідних партнерських стосунків, а також оцінювання ринкової ситуації через зворотній зв’язок з аудиторією з метою аналізу та покращення своїх можливостей. Комунікаційний комплекс дає можливість підприємству всебічно та якісно утримувати місце на ринку, поширювати його можливості та сприяти його розвитку. Таким чином, проблематика дослідження комунікаційної діяльності є надзвичайно актуальною. Теоретичні основи маркетингових комунікацій розроблені в наукових працях як вітчизняних, так і зарубіжних вчених: О. Зозульов, Т. Діброва, Ф. Євдокимов, Є.В. Ромат, К.А. Башинська, І.О. Полторак, А.Ф. Павленко, Г.Г. Почепцов, Д. Чеффі, Дж. Сондерс, Ф. Котлер, К. Келлер, Д. Аакер, Дж. Бернет, В. Вонг, М. Хелфт, Ж.-Ж. Ламбен, Дж. Лейхіфф, С. Моріарті, Д. Огілві, В. Гавва. Метою випускної кваліфікаційної роботи є оцінка та розробка комунікативного комплексу для салону краси «Sophy». Об’єктом дослідження є процес комунікаційної діяльності підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти удосконалення комунікаційної діяльності. Завданнями дослідження є: 1. Моніторинг комунікаційної діяльності салону «Sophy»; 2. Дослідження комунікаційної діяльності в конкурентному середовищі салону «Sophy»; 3. Впровадження шляхів удосконалення комунікаційної діяльності підприємства; 4. Розробка комунікаційної програми салону краси «Sophy». Методи дослідження: теоретичною та методологічною основою дослідження є загальнонаукові та спеціальні методи: структурно -логічний та категоріальний аналіз (для уточнення та визначення сутності окремих визначень); статистичний аналіз рядів динаміки (при дослідженні динаміки показників ефективності), моніторингу (при аналізі інформації щодо процесів управління маркетинговими комунікаціями; метод бальної оцінки (при визначенні маркетингового потенціалу з метою розробки програми удосконалення комунікаційного комплексу підприємства) та метод експертних оцінок. Інформаційною базою випускної кваліфікаційної роботи є публікації вітчизняних та зарубіжних вчених із проблем маркетингових комунікацій; матеріали, зібрані автором у процесі дослідження.