Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "Кайнер Олеся"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МЕХАНІЗМИ РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМНИХ МАТЕРІАЛІВ У ЗМІ (за матеріалами ТОВ «Бізнес Медіа ЛТД», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Кайнер ОлесяАктуальність теми полягає у тому, що формування рекламного продукту є важливою частиною процесу організації рекламної діяльності. При цьому важливим є врахування особливостей та специфіки реклами, сегментацію її розміщення. У роботі охарактеризовано теоретичні основи розміщення рекламних матеріалів у ЗМІ. Проведено дослідження механізмів розміщення рекламних матеріалів на телеканалі «Бізнес Медіа ЛТД». Обґрунтовано вибір інструментів для роботи з рекламою. Здійснено розробку плану по вдосконаленню процесу роботи з рекламними матеріалами.. Ключові слова: рекламна діяльність, телебачення, ефективність, реклама, просування, комунікації, інтернет-реклама.