Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "Дунаєвська Аліса"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Рекламні засоби у позиціонуванні товарів та послуг компанії (за матеріалами ТОВ «МЗГ», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Дунаєвська АлісаВ умовах сучасності, реклама на ринку розважальних послуг потребує детального стратегічного планування та підтримки нових платформ для збільшення обсягу продажів, а також викликати відчуття приналежності потенційного покупця до продукту й мотивувати його. При створенні рекламної кампанії концерту потрібно чітко визначити рекламні засоби та витримати позиціонування компанії, створюючи партнерські відносини з іншими брендами. Основне завдання рекламних засобів – донести інформацію про переваги до слухачів, а також досягти чіткого позиціонування послуг у свідомості споживачів. Актуальність теми полягає в тому, що у сфері рекламної діяльності є проблема вибору засобів поширення реклами, що чітко відповідають продукту. Ця проблема також має суттєве значення в Україні, оскільки держава продовжує свій поступовий економічний розвиток, а на відміну від економічно розвинених країн Заходу, Україна ще не досягла такого рівня технологій. Однак, на теперішній час Україна досягла успіхів у галузі публікації, друку, засобах масової інформації, електроніки та Інтернету. Якість стратегічно продуманих рекламних засобів розміщення може сильно впливати на рівень обізнанності про бренд, а також на готовність споживачів скористатись послугою компанії. Мета даної роботи – розглянути класифікацію рекламних засобів, визначити їх особливості, а також описати механізм визначення відповідного до товару засобу просування . Для досягнення мети в роботі поставлено наступні завдання: дати загальну характеристику рекламних засобів; проаналізувати рекламну діяльність ТОВ «МЗГ», м. Київ; обґрунтувати напрями вдосконалення вибору рекламних засобів ТОВ «МЗГ», м. Київ; розробити рекламний матеріал для зовнішнього просування послуги ТОВ «МЗГ», м. Київ; Об`єктом дослідження є процес розміщення та вибору рекламних засобів для просування послуг ТОВ «МЗГ» . Предметом дослідження є теоретичні та практичні засади використання рекламних засобів у формуванні позиціонування послуг ТОВ «МЗГ». Вихідні дані для розробки теми. ТОВ «МЗГ», м. Київ є товариство м, предметом діяльності якого є організація та проведення концертів в Україні. У проекті ми розробимо промо-матеріали для зовнішньої реклами концерту, що посприяє збільшенню обсягу продажів квитків. Практична цінність отриманих результатів полягає в тому, що у роботі розроблено унікальний рекламний матеріал та розпланована стратегія розміщення зовнішньої реклами, які довели свою ефективність на практиці. Робота має наступну структуру: складається зі вступу, аналітичної записки та частини творчого проектування, висновків, списку використаних джерел та додатків