Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "Данько Аліна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ РОЗРОБКА PR-ЗАХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ (за матеріалами ПрАТ «ХК «Київміськбуд» м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Данько АлінаУ період переходу народного господарства країни до ринкової економіки, коли багато виробничих підприємств, об’єднання, концерни й інші організації стали незалежними, нормальне їхнє функціонування в подібних економічних умовах практично неможливо без добре організованої комплексної маркетингової діяльності. Реклама і організація зв’язків з громадськістю на підприємстві – це найважливіша складова частина комплексу маркетингових заходів, своєрідний інформаційний вихід на споживача. При правильній організації реклама та зв’язки з громадськістю дуже ефективні і сприяють успішній діяльності підприємства вцілому. Вивченням реклами займалися такі відомі вчені та рекламісти світу: П. Друкер, Ф. Котлер, М. Портер, Г. О'Райлі, А. Кромптон, Д. О’Гілві. Запропоновані ними концепції знайшли своє відображення у працях вітчизняних вчених: Назайкіна А. Н., С. Бабенка, В. Андрійчука, В. Будкіна, І. Рожкова, Б. Губського, Є. Ромата та ін. Метою випускної кваліфікаційної роботи є характеристика та шляхи удосконалення PR-діяльності ПрАТ «ХК «Київміськбуд». Для досягнення даної мети необхідно виконати такі завдання: - охарактеризувати маркетингове середовище ПрАТ «ХК «Київміськбуд»; - проаналізувати PR-діяльність ПрАТ «ХК «Київміськбуд»; - обґрунтувати вибір засобів для PR-заходів ПрАТ «ХК «Київміськбуд»; - розробити PR-заходи для ПрАТ «ХК «Київміськбуд». Об’єктом випускної кваліфікаційної роботи є процес PR-діяльності ПрАТ «ХК «Київміськбуд». Предметом випускної кваліфікаційної роботи є теоретичні та практичні аспекти процесу PR-діяльності ПрАТ «ХК «Київміськбуд». Методи дослідження. Для написання дипломної роботи були використані наступні методи: загальнонауковий метод аналізу, який дозволив охарактеризувати поняття реклами та зв’язків з громадськістю та становлення їх на сучасному ринку Україні; дедуктивний метод сприяв з’ясуванню особливостей зв’язків з громадськістю на ПрАТ «ХК «Київміськбуд»; метод синтезу та порівняння використовувався для співставлення діяльності існуючих компаній-конкурентів ПрАТ «ХК «Київміськбуд» на ринку. Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативні акти, що регламентують функціонування ПрАТ «ХК «Київміськбуд», теоретичні та методологічні розробки вітчизняних і закордонних учених. У роботі були використані дані офіційних звітів ПрАТ «ХК «Київміськбуд», публікацій періодичних видань.