Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "Гулевич Оксана"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ФІРМОВИЙ СТИЛЬ У СИСТЕМІ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА (зa мaтеpіaлaми ТOВ «Проектно-будівельне підприємство «Прогрес», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Гулевич ОксанаСьогодні в умовах стрімкого та динамічного розвитку ринку, значення фірмового стилю для підприємства грає велику роль, де саме фірмовий стиль – є невід’ємною частиною образу компанії, виступає як сукупність прийомів (графічних, колірних, звукових тощо), забезпечує стиль та образ єдиний для всіх продуктів та послуг підприємства, виступає як сукупність заходів та прийомів, що покращують можливість запам'ятовувати, виокремлюватися, ідентифікувати свої послуги та позитивно сприйматися покупцями, партнерами, іншими незалежними спостерігачами. Для фірмового стилю характерна візуальна, смислова, комплексна єдність оформлення та представлення послуг та товарів, що пропонує підприємство. Дотримання підприємством єдиного фірмового стилю позитивно позначається на довірі споживача, партнерів та інвесторів через організованість і порядок, як у виробництві, так і в будь-якому іншому напрямі діяльності. Основний акцент зроблено на роль фірмового стилю у системі маркетингових комунікацій компанії, через ствopення пpивaбливого oбpaзу, який пеpенocитьcя нa вcю пpoдукцію та на послуги компанії; ідентифікацію тoвapів тa пocлуг та виокремлення кoмпaнії cеpед кoнкуpентів. Питання аналізу та розробки фірмового стилю підприємства в системі маркетингових комунікацій представлено в роботах як вітчизняних так і зарубіжних учених: Д. Aaкеp [1], Дж. Бapнет [2], К. Веркман [3], Й. Ітен [4], І. Жалба [6], Є. Ромат [8], Є. Туемлоу [9], Д. Файвішенко [10], Д. Ейрі [13]. Метою випускної кваліфікаційної роботи є аналіз фірмового стилю підприємства в системі маркетингових комунікацій. Об’єктом дослідження є процес розробки фірмового стилю підприємства в системі маркетингових комунікацій. Предметом дослідженням є теоретико-методологічні аспекти розробки фірмового стилю підприємства в системі маркетингових комунікацій. Для досягнення поставленої мети необхідно проаналізувати елементи фірмового стилю підприємства, виявити та врахувати його недоліки, розробити гайдлайн щодо використання елементів фірмового стилю підприємства та реалізувати проект за допомогою фірмових носіїв. Завдання випускної кваліфікаційної роботи: • охарактеризувати діяльність ТOВ «Проектно-будівельне підприємство «Прогрес»; • проаналізувати фірмовий стиль ТOВ «Проектно-будівельне підприємство «Прогрес»; • розробити оновлені елементи та носії фірмового стилю як засобу формування іміджу ТOВ «Проектно-будівельне підприємство «Прогрес»; • розробити гайдлайн ТOВ «Проектно-будівельне підприємство «Прогрес». Формування успішного фірмового стилю і візуального образу ТOВ «Проектно-будівельне підприємство «Прогрес» можливе лише при досягненні цілей та виконанні завдань, поставлених у роботі. Методи дослідження: аналіз, порівняння, узагальнення, вибірковий метод, графічні інструменти. Інформаційною базою дослідження є наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених, підручники та періодичні видання, що відповідають тематиці випускної кваліфікаційної роботи. Під час виконання випускної кваліфікаційної роботи було представлено гайдлайн щодо використання елементів та носіїв фірмового стилю підприємства, розроблено та запропоновано макети. Оновлений фірмовий стиль в системі маркетингових комунікацій використовується у ТOВ «Проектно-будівельне підприємство «Прогрес», що сприяє конкурентоспроможності підприємства, підвищує обізнаність серед потенційних покупців та завоює лояльність споживачів.