Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "ВІрич Ірина"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління іміджем приватного закладу позашкільної освіти (за матеріалами ПП «Центр всебічного розвитку «КРАПЛЯ», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) ВІрич ІринаАктуальність теми. В освітній сфері давно діють закони ринкової економіки. Для навчальних закладів усіх типів і видів актуальні питання виживання в конкурентному середовищі і підтримки позитивного іміджу. Більш того, нинішні реалії вимагають не разових дій, а систематичної роботи з управління репутацією освітнього закладу. Динамічні зміни в житті сучасного суспільства, що відбулися під впливом соціально-економічних чинників, свідчать про те, що в даний час проблеми репутації, громадської думки про конкретну організацію і, отже, формування і управління нею отримують все ширший резонанс в сфері освіти, в засобах масової інформації, на рівні міжособистісного спілкування керівників, педагогів, учнів та їх батьків. Тому для освітньої установи важливо не тільки залучити споживачів (батьків та учнів), а й створити умови, в яких кожен з учасників освітнього процесу буде прагнути до досягнення спільної мети - підвищення якості освіти, створення комфортного виховного середовища, становлення відповідального громадянина своєї країни. В даний час проблема створення іміджу організації є об'єктом досліджень з менеджменту, маркетингу, логістики, теорії управління. Сьогодні не підлягає сумніву той факт, що імідж є найважливішим нематеріальним активом установи освіти. Імідж - це образ установи освіти, що складається в сприйнятті різних груп громадськості. Для того щоб цей образ був саме такий, в якому установа освіти зацікавлена, необхідно його спеціально проектувати і формувати. Освітня практика характеризується численними прикладами, які свідчать про необхідність реалізації технологій формування іміджу, що забезпечує зміцнення конкурентних позицій в довгостроковій перспективі, підвищення популярності, позитивно впливає на якість освіти і полегшує розпізнавання установи на ринку освітніх послуг. Умови конкуренції при обмежених фінансових можливостях орієнтують керівників освітніх установ, в тому числі установ позашкільної освіти, освоювати теоретичні концепції менеджменту, маркетингу, спиратися на концептуальні положення соціально-культурного партнерства при проектуванні управлінської діяльності. Стійкий позитивний імідж можна розглядати як важливий сучасний компонент методичного продукту освітніх установ в області культури і як додатковий ресурс управління, ресурс розвитку освітньої установи. Однак, потрібно сказати, що ця тема практично не знайшла відображення в теоретичних роботах ні закордонних ні вітчизняних авторів. Над проблемою формування іміджу в широкому розумінні слова працювали зарубіжні та вітчизняні дослідники: Л. Браун [18], П. Берд, А. Панасюк [19], А. Пелих, Т. Кизилова [20]. Останнім часом активізувалась увага дослідників до цієї проблеми в педагогіці – над нею працювали М. Борисенко, Н. Голота, Н. Казакова, М. Левіт, О. Павленко, В. Шепель [8]. Ці та багато інших дослідників вивчали питання зв’язків освіти з громадськістю, шляхи розвитку та створення іміджу. Мета і завдання дослідження. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження іміджу приватного підприємства позашкільної освіти та розробка рекомендацій щодо його посилення на прикладі приватного підприємства «Центр всебічного розвитку «Крапля». Для досягнення поставленої мети кваліфікаційної роботи були виділені та вирішені основні завдання: • розглянути сучасний стан та тенденції на ринку позашкільної освіти в Україні; • охарактеризувати діяльність ПП «Центр всебічного розвитку «Крапля»; • проаналізувати стан іміджу Центру всебічного розвитку «Крапля» та вплив на нього маркетингових комунікаційних заходів; • обґрунтувати стратегію та програму посилення іміджу Центру всебічного розвитку «Крапля»; • розробити атрибути фірмового стилю структурного підрозділу Центру всебічного розвитку «Крапля»; Предметом кваліфікаційної роботи виступає діяльність щодо формування іміджу приватного підприємства «Центр всебічного розвитку «Крапля». Об'єктом дослідження виступають практичні засади формування іміджу ПП «Центру всебічного розвитку «Крапля». У процесі дослідження застосовувалися як теоретичні методи (аналіз, синтез, узагальнення, сходження від абстрактного до конкретного, системний, порівняльний і логіко-історичний підходи, інформативно-цільовий аналіз наукової літератури з проблеми дослідження, моделювання, маркетинговий аналіз), так і емпіричні методи (спостереження, бесіда, анкетування, опитування, контент-аналіз). Інформаційною базою дослідження є статистичні дані Державної служби статистики України і її органів, внутрішня документація ПП «Центр всебічного розвитку «Крапля», результати самостійно проведених досліджень підприємства. Практичне значення отриманих результатів полягає в узагальненні науково-теоретичних і розробці практичних положень щодо посилення іміджу ПП «Центр всебічного розвитку «Крапля»