Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "Багнюк Яна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ХЛІБОБУЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ (за матеріалами ТОВ «Сквирський комбінат хлібопродуктів», м. Сквира)(КНТЕУ, 2020) Багнюк ЯнаРекламна діяльність є важливим напрямком реалізації комунікаційної політики підприємства для забезпечення підвищення обсягу збуту, формування лояльної аудиторії, підвищення пізнаваності бренду, досягнення інших важливих маркетингових та економічних цілей. Без рекламної діяльності підприємство не може розкрити існуючий господарський потенціал, адже нижчий рівень збуту призводить до неповного завантаження основних засобів, трудових та матеріальних ресурсів. Тому активне використання реклами як інструменту просування продукції, здатне забезпечити посилення конкурентної позиції, покращення результативних фінансових показників підприємства, підвищення рівня благополуччя його власників. Актуальність дослідження підвищується в умовах складних економічних та епідеміологічних процесів. Зокрема протягом останнього року спостерігається зниження ділової активності в країні, скорочення валового внутрішнього продукту. Це пов’язано безпосередньо із впливом коронавірусу, що спровокувало зниження попиту на товари та послуги на світовому ринку та в українській економіці зокрема. В таких умовах українським виробникам важливо використовувати усі наявні можливості для того, щоб привернути увагу покупця та забезпечити додаткові продажі. Адже якщо в умовах зростання економіки нехтування маркетинговими можливостями росту призводить до неповного розкриття потенціалу генерування прибутку, то в умовах кризи, коли кількість конкурентів залишається такою ж, проте внутрішній обсяг ринку знижується, ігнорування резервів призводить до виходу з ринку та банкрутства. Тому питання раціонального планування і реалізації рекламної компанії є важливим для підприємств, що продають продукти харчування. Особливо важливим є середовище інтернет, як віртуальне місце, де перебуває більша частина аудиторії компаній протягом усього дня. Спостерігається великий макротренд, який полягає у перерозподілі рекламних бюджетів від радіо, традиційних ЗМІ, телебачення на користь медіа-площадок в інтернеті. Це зумовлено високою ефективністю та великою кількістю потенційних споживачів, які відвідують різноманітні сайти, соціальні мережі, інші ресурси інтернету.