БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ за Автор "Крамаренко О."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ Ключові особливості маркетингових стратегій ринку рішень кібербезпеки(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Крамаренко О.Стаття присвячена дослідженню ключових особливостей маркетингових стратегій на ринку рішень для кібербезпеки. В умовах зростання кіберзагроз та повномасштабної війни України з Росією, ринок кібербезпеки стає критично важливим сегментом IT-індустрії. Автор аналізує специфіку комунікацій, вибору каналів збуту, побудови довіри та освітніх підходів у просуванні рішень для кібербезпеки. Встановлено, що маркетингові стратегії в цьому сегменті суттєво відрізняються від традиційних ринків програмного забезпечення (CRM, ERP), зокрема через складність продуктів, необхідність постійного навчання клієнтів та специфічні методики демонстрації окупності інвестицій. Основними акцентами маркетингу кібербезпеки є зменшення ризиків і запобігання потенційним збиткам, що визначає тон комунікацій та відповідний персоналізований підхід до клієнтів.