Кафедра Психології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Психології за Автор "Ванюшина Олена Феліксівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ДІАГНОСТИКА ТА ПОДОЛАННЯ КОНФЛІКТІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ(DTEU, 2024-12) Любчик Яни Максимівни; Ванюшина Олена ФеліксівнаНаукова робота присвячена дослідженню особливостей особливості діагностики та подолання конфліктів в організації. Об’єкт дослідження – конфлікти в організації. Предмет дослідження – методи діагностики та подолання конфліктів в організації. Завдання дослідження: розкрити сутність поняття «конфлікт»; проаналізувати причини виникнення конфліктів в організації та моделі поведінки під час конфлікту в організації; провести емпіричне дослідження конфліктів в організації та проаналізувати його результати; запропонувати програму подолання конфліктів в організації. У роботі розкрито сутність поняття «конфлікт», проаналізовано його причини та моделі поведінки під час конфлікту в організації, проведено провести емпіричне дослідження конфліктів в організації й запропоновано програму подолання конфліктів в організації. Ключові слова: діагностика, конфлікти, персонал, управління, організація. The scientific work is devoted to the study of the peculiarities of diagnosis and overcoming conflicts in the organization. The object of research is conflicts in the organization. The subject of the study is methods of diagnosing and overcoming conflicts in the organization. Research task: to reveal the essence of the concept of "conflict"; analyze the causes of conflicts in the organization and patterns of behavior during conflict in the organization; conduct an empirical study of conflicts in the organization and analyze its results; propose a program for overcoming conflicts in the organization. The work revealed the essence of the concept of "conflict", analyzed its causes and models of behavior during conflict in the organization, carried out an empirical study of conflicts in the organization, and proposed a program for overcoming conflicts in the organization. Key words: diagnostics, conflicts, personnel, management, organization.Документ ОПТИМІЗАЦІЯ СУБОРДИНАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРАЦІВНИКІВ У ТОРГОВЕЛЬНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ(DTEU, 2024-12) Древецької Сусанни Петрівни; Ванюшина Олена ФеліксівнаКваліфікаційна робота присвячена дослідженню процесу оптимізації субординаційної взаємодії працівників у торговельній організації. У роботі вирішено важливе науково-практичне завдання щодо розвитку теоретичних основ, методичних і практичних рекомендацій з удосконалення субординаційної взаємодії. Досліджено психологічні особливості субординаційної взаємодії та емпірично вивчено шляхи її оптимізації. Описано поняття субординаційної взаємодії, охарактеризовано методи її покращення, а також розроблено методичні рекомендації для оптимізації субординаційних процесів. Практичне значення отриманих результатів полягає у можливості застосування цих рекомендацій для підвищення ефективності роботи колективу торговельної організації. Ключові слова: субординаційна взаємодія, оптимізація, торговельна організація, психологічні особливості, методичні рекомендації. This qualification work is dedicated to the study of the process of optimizing subordinate interaction among employees in a trading organization. The work addresses an important scientific and practical task concerning the development of theoretical foundations, methodological and practical recommendations for improving subordinate interaction. The psychological aspects of subordinate interaction are examined, and ways to optimize it are empirically studied. The concept of subordinate interaction is described, methods for its improvement are characterized, and methodological recommendations for optimizing subordinate processes are developed. The practical significance of the obtained results lies in the possibility of applying these recommendations to increase the efficiency of the trading organization's team. Keywords: subordinate interaction, optimization, trading organization, psychological aspects, methodological recommendations.Документ Психологічні особливості подолання педагогічних конфліктів у взаємодії студентів та викладачів(DTEU, 2024-12) Благодір Людмили Михайлівни; Ванюшина Олена ФеліксівнаМагістерська робота присвячена дослідженню психологічних особливостей подолання конфліктів у взаємодії студентів та викладачів. Актуальність обумовлена впливом конфліктів на ефективність навчання і психологічний клімат у закладі. Проаналізовано теоретичні підходи, причини й класифікацію конфліктів. Досліджено фактори виникнення конфліктів із позицій студентів (несправедливе оцінювання, незрозумілий матеріал) і викладачів (недостатня підготовка студентів, порушення дисципліни). Емпіричне дослідження методом анкетування та тестів Д. Джонсона і Ф.Джонсона й Томаса-Кілманна а виявило стилі поведінки в конфлікті й навички комунікації. На основі результатів запропоновано рекомендації для покращення комунікації та співпраці в навчальному середовищі. Ключові слова: педагогічні конфлікти, взаємодія “студент-викладач”, психологічні особливості, методи вирішення конфліктів, комунікативні навички, психологічна підтримка, ефективність навчання. This master's thesis is dedicated to studying the psychological features of conflict resolution in student-teacher interactions. The relevance is driven by the impact of conflicts on the effectiveness of the educational process and the psychological climate within the institution. The work analyzes theoretical approaches, causes, and classifications of conflicts. Factors contributing to conflicts are examined from the perspectives of students (unfair grading, unclear material) and teachers (insufficient student preparation, disciplinary issues). The empirical study, using D. Johnson und F. Johnson and Thomas-Kilmann tests and surveys, identified dominant conflict behavior styles and communication skills. Based on the results, recommendations for improving communication and collaboration in the educational environment are provided. Keywords: pedagogical conflicts, interaction “student-teacher”, psychological features, conflict resolution methods, communication skills, psychological support, learning effectiveness.