МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1 за Автор "Філатьєва, Н."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Пошукова оптимізація вебсайту в розрізі маркетингової воронки продажів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Філатьєва, Н.У статті розглянуто проблематику розробки та оптимізації веб-сайтів як ефективних інструментів маркетингової воронки продажів. Ця тема є надзвичайно актуальною в сучасних реаліях, коли більшість компаній мають власні веб-ресурси, проте часто стикаються з проблемами їх низької конверсії та невідповідності запитам цільової аудиторії. Також розглянуто правовий аспект збору та зберігання даних користувачів, які необхідні для маркетингового аналізу. Стаття висвітлює важливість комплексного підходу до створення веб-сайту, який охоплює етапи ретельного дослідження ринку, конкурентів, цільової аудиторії, розробки структури та контенту.