МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1 за Автор "Сігуля, В."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комунікаційна політика у сфері благодійності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Сігуля, В.У статті розглядаються актуальні питання формування комунікаційної політики у сфері благодійності. Наголошено на необхідності налагодження довгострокових взаємовигідних відносин із громадськістю. Визначено основні чинники що сприяють підвищенню довіри суспільства до благодійних організацій,. Охарактеризовано основні засоби формування комунікаційної політики, зокрема: система корпоративної ідентифікації, прямий маркетинг, паблік рилейшнс, івент-маркетинг та інфлюенс-маркетинг. Наведені приклади ефективного застосування засобів комунікаційної політики лідируючими благодійними організаціями в Україні.