МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1 за Автор "Дмитренко, К."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комунікаційна стратегія підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Дмитренко, К.У сучасному бізнес-середовищі ефективна комунікаційна стратегія є ключовим інструментом для досягнення стратегічних цілей організації. У статті розглядаються основні завдання, які повинна вирішувати комунікаційна стратегія, включаючи встановлення та підтримку бренду, формування позитивного іміджу, управління репутацією, інфор-мування цільових аудиторій, створення та зміцнення відносин з громадськістю, а також підтримку внутрішніх комунікацій. Особлива увага приділяється ключовим заданням комунікаційної стратегії та особливостям її розробки. Стаття надає комплексний огляд процесу розробки комунікаційної стратегії, підкреслюючи важливість адаптації до змінного бізнес-середовища та досягнення довгострокового успіху.