Маркетинг менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Маркетинг менеджмент за Автор "Чуніхіна Тетяна Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МАРКЕТИНГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ(DTEU, 2024-12) Родіна Іллі Юрійовича; Чуніхіна Тетяна СергіївнаРодін І. Ю. Маркетинг туристичного підприємства в соціальних мережах. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Маркетинг менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет. – Київ 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних, методичних і практичних аспектів маркетингової діяльності туристичного підприємства в соціальних мережах. У роботі розглянуто сучасні підходи до формування та впровадження маркетингових стратегій із використанням соціальних платформ. В процесі роботи досліджено методи та рекомендації щодо оптимізації маркетингової діяльності ТОВ «АДВАНТ ТРЕВЕЛ» у соціальних мережах, спрямовані на підвищення залученості клієнтів, рентабельності інвестицій і загальної ефективності бізнесу. Ключові слова: маркетинг у соціальних мережах, туристичний маркетинг, SMM-стратегія, інфлюенсер-маркетинг, персоналізація контенту. Rodin I. Y. Marketing of a Tourist Enterprise in Social Networks. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program "Marketing Management". - State University of Trade and Economics. - Kyiv 2024. This thesis explores theoretical, methodological, and practical approaches to marketing activities for a tourist enterprise in social networks. It examines modern strategies for implementing marketing campaigns on digital platforms. In the course of work methods and recommendations to optimize the marketing activities of "ADVANT TRAVEL" LLC in social media, aimed at enhancing customer engagement, improving ROI, and ensuring overall business efficiency. Key words: social media marketing, tourism marketing, SMM strategy, influencer marketing, content personalization.Документ РОЛЬ РЕКЛАМИ В МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЯХ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА(DTEU, 2024-12) Лук’яненко Катерини Вікторівни; Чуніхіна Тетяна СергіївнаЛук’яненко К.В. Роль реклами в маркетингових комунікаціях будівельного підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньопрофесійною програмою «Маркетинг менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам функції реклами в маркетингових комунікаціях на підприємстві. У роботі розкрито та показано сутність поняття «Маркетингові дослідження», розглянуто рекламу в системі маркетингових комунікацій підприємства. Розроблено напрямки щодо інтеграції сучасних технологій у рекламну стратегію маркетингових комунікацій ТОВ «ТБК Магок». Ключові слова: маркетинг, система маркетингових комунікацій, реклама, маркетингова стратегія, маркетингові дослідження. Lukianenko K.V. The Role of Advertising in Marketing Communications of a Construction Enterprise. – Manuscript. Graduate qualification work in the specialty 075 “Marketing”, specialization “Marketing Management.” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The final qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical principles of the function of advertising in marketing communications at the enterprise. The article reveals and shows the essence of the concept of “marketing research”, considers advertising in the system of marketing communications of an enterprise. Directions for the integration of modern technologies into the advertising strategy of marketing communications of TBK Magok LLC have been developed. Key words: marketing, marketing communications system, advertising, marketing strategy, marketing research.