Маркетинг менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Маркетинг менеджмент за Автор "Самчук Володимир Андрійович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетингове управління лояльністю споживачів(DTEU, 2024-12) Носач Дарини Тарасівни; Самчук Володимир АндрійовичМаркетингове управління лояльністю споживачів. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Бренд-менеджемент». – Державний торговельно-економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам використання маркетингового інструментарію у процесах управління лояльністю споживачів. Розкрито сутність та сучасні підходи до управління лояльністю в маркетингу. Проаналізовано маркетингове управління лояльністю споживачів ПП «Антошка». Надано пропозиції щодо вдосконалення маркетингового управління лояльністю ПП «Антошка». Ключові слова: маркетинг, маркетингова діяльність, лояльність, , управління лояльністю. Marketing management of consumer loyalty. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Brand Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of using marketing tools in the processes of managing consumer loyalty. The essence and modern approaches to loyalty management in marketing are revealed. The marketing management of consumer loyalty of "Antoshka" PE is analyzed. Proposals for improving the loyalty marketing management of PE "Antoshka" have been provided. Keywords: marketing, marketing activity, loyalty, loyalty management.Документ Формування маркетингової стратегії торговельного підприємства(DTEU, 2024-12) Литвиненка Сергія Олеговича; Самчук Володимир АндрійовичЛитвиненко С. О. «Формування маркетингової стратегії торговельного підприємства ». – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Маркетинг менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено формуванню маркетингової стратегії торговельного підприємства. В роботі наведено дослідження спрямовані на виявлення маркетингової стратегії підприємства ДП «Адідас Україна». Для визначення оптимальної маркетингової стратегії для ДП «Адідас Україна» було застосовано метод SPACE-аналізу. Виялено, що для ДП «Адідас Україна» оптимальною є маркетингова стратегія лідерства в галузі. Для реалізації даної стратегії було визначено такі заходи: відкриття 2 нових магазинів ( в. м. Київ та в м. Львів), посилення маркетингової активності в соціальних мережах та участь в благодійних заходах. Ключові слова: маркетинг, стратегія, формування, торговельне підприємство, SPACE-аналіз, спортивний одяг. Litvinenko S. O. “Formation of a marketing strategy for a trading enterprise.” – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program «Marketing management». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the formation of a marketing strategy of a trading enterprise. The work presents research aimed at identifying the marketing strategy of the enterprise SE «Adidas Ukraine». To determine the optimal marketing strategy for SE «Adidas Ukraine», the SPACE-analysis method was applied.It was found that for SE «Adidas Ukraine» the optimal marketing strategy is the leadership in the industry. To implement this strategy, the following measures were identified: opening 2 new stores (in Kyiv and Lviv), increasing marketing activity in social networks and participating in charitable events. Keywords: marketing, strategy, formation, trading enterprise, SPACE analysis, sportswear.