Маркетинг менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Маркетинг менеджмент за Автор "Пономаренко Ігор Віталійович"
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ SMM-стратегія розвитку кавʼярні(DTEU, 2024-12) Бурлаки Тетяни Андріївни; Пономаренко Ігор ВіталійовичБурлака Т. А. SMM-стратегія розвитку кавʼярні. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Маркетинг Менеджмент» – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. У кваліфікаційній роботі визначено теоретичні основи формування SMM- стратегій та розглянуто кожний етап їх створення. Було проведено аналіз маркетингової діяльності кавʼярні «MONADA» та здійснено оцінку конкурентів закладу у соціальних мережах. На підставі проведеного дослідження ФОП Бармак Костянтин Валерійович було розроблено SMM-стратегія розвитку кавʼярні «MONADA» та її реалізація. Ключові слова: SMM-стратегія, методи просування, соціальна мережа, маркетингова діяльність. Burlaka T. A. SMM-strategy of coffee development. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 «Marketing», in the educational and professional program «Marketing Management» – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. In the qualification paper, the theoretical foundations of the formation of SMM-strategies are determined and each stage of their creation is considered. An analysis of the marketing activity of the «MONADA» coffee shop was carried out and an assessment of the institution's competitors in social networks was carried out. On the basis of the research carried out by the FOP Barmak Kostyantyn Valeriyovych, the SMM-strategy for the development of the «MONADA» coffee shop and its implementation was developed. Key words: SMM-strategy, promotion methods, social network, marketing activity.Документ Комунікаційна політика закладу ресторанного бізнесу у соціальних мережах(DTEU, 2024-12) Ушова Олександра Сергійовича; Пономаренко Ігор ВіталійовичУшов О.С. Комунікаційна політика закладу ресторанного бізнесу у соціальних мережах» (за матеріалами (ФОП «Араухо Торрес Крістіан Даніель Діомедесович», кав’ярня «Art Coffee»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам комунікаційної політики закладу ресторанного бізнесу. Досліджено основних конкурентів кав’ярні «Art Coffee», проаналізовано складові комунікаційної політики кав’ярні, яка зосередженя на активностях у соціальній мережі Instagram. У результаті проведеного аналізу сегментовано цільову аудиторію, складено план комунікаційної кампанії кав’ярні у соціальній мережі, розроблено банери, складено контент-план для соціальної мережі Instagram. Ключові слова: комунікаційна політика, соціальні мережі, пости, мем, історії, reels. Ushov O.S. Communication policy of a restaurant business establishment in social networks" (based on materials (FOP "Araujo Torres Christian Daniel Diomedesovich", coffee shop "Art Coffee"). - Manuscript. Graduation work in specialty 075 "Marketing" educational program "Marketing Management". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the communication policy of the restaurant business establishment. The main competitors of the coffee shop "Art Coffee" were studied, the components of the communication policy of the coffee shop, which focuses on activities in the Instagram social network, were analyzed. As a result of the analysis, the target audience was segmented, a communication campaign plan for the coffee shop in the social network was drawn up, banners were developed, and a content plan for the Instagram social network was drawn up. Keywords: communication policy, social networks, posts, meme, stories, reels.Документ Маркетинг менеджмент в соціальних мережах(DTEU, 2024-12) Ляш Марії Володимирівни; Пономаренко Ігор Віталійовичяш М. В. Маркетинг менеджмент в соціальних мережах (на прикладі ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет. Київ, 2024. У роботі досліджено теоретичні засади маркетинг-менеджменту в діяльності підприємства. Здійснено аналіз маркетинг менеджменту фармацевтичного підприємства ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» у соціальних мережах. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингових заходів у соціальних мережах. Проведено оцінку ефективності запропонованих маркетингових заходів. Ключові слова: маркетинг, менеджмент, соціальні мережі, Інтернет, формування іміджу, бренд, контент. Lyash M. V. Marketing management in social networks (on the example of PRJSC «PHARMACEUTICAL FIRM «DARNYTSIA»). – Manuscript. Qualification work in specialty 075 «Marketing», educational program «Marketing Management». – State University of Trade and Economics. Kyiv, 2024. The paper examines the theoretical foundations of marketing management in the enterprise. An analysis of the marketing management of the pharmaceutical enterprise PrJSC «Pharmaceutical firm «Darnytsia» in social networks was carried out. Ways to improve marketing activities in social networks are proposed. The effectiveness of the proposed marketing measures was evaluated. Keywords: marketing, management, social networks, Internet, image formation, brand, content.Документ Маркетинг-менеджмент логістичного підприємства у цифровому середовищі(DTEU, 2024-12) Стецюка Андрія Олександровича; Пономаренко Ігор ВіталійовичСтецюк А.О. Маркетинг-менеджмент логістичного підприємства у цифровому середовищі (за матеріалами ФОП Слюсар Андрій Володимирович (Sender Ukraine Fulfillment, логістика інтернетмагазинів). – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам забезпечення маркетинг-менеджменту логістичного підприємства у цифровому середовищі. Було запропоновано заходи для вдосконалення маркетингового управління ФОП «Слюсар Андрій Володимирович» з акцентом на інтеграцію сучасних стратегій для активізації комунікацій з потенційними клієнтами. Ключові слова: підприємство, логістика, маркетинг, менеджмент, цифрове середовище, цифровізація. Stetsyuk A.O. Marketing management of a logistics enterprise in a digital environment (based on materials from FOP Slyusar Andriy Volodymyrovych (Sender Ukraine Fulfillment, logistics of online stores). – Manuscript. Graduate qualification work in the specialty 075 “Marketing”, educational program “Marketing Management”. – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduate qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical principles of ensuring marketing management of a logistics enterprise in a digital environment. Measures were proposed to improve the marketing management of FOP “Slyusar Andriy Volodymyrovych” with an emphasis on the integration of modern strategies to activate communications with potential customers. Keywords: enterprise, logistics, marketing, management, digital environment, digitalization.Документ Маркетинг-менеджмент у формуванні конкурентних переваг підприємства(DTEU, 2024-12) Шамрай Марії Анатоліївни; Пономаренко Ігор ВіталійовичШамрай М. А. Маркетинг-менеджмент у формуванні конкурентних переваг підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньопрофесійна програма «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам маркетинг-менеджменту на підприємстві. У роботі розкрито сутність поняття «маркетинг-менеджмент» та визначено його вплив у формуванні конкурентних переваг підприємства. Розроблено напрями вдосконалення маркетинг-менеджменту ТОВ «ВІІТ» на підставі його конкурентних переваг. Ключові слова: маркетинг-менеджмент, конкурентна перевага, конкурентоспроможність, маркетингове середовище, маркетингові комунікації. Shamrai M. A. Marketing management in the formation of competitive advantages of the enterprise. – Manuscript. Qualification work in specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program «Marketing Management». - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualifying work is devoted to the theoretical and methodological and practical principles of marketing management at the enterprise. e. The essence of the concept of « marketing management » is revealed in the work and its influence in the formation of competitive advantages of the enterprise is determined. Directions for improving the marketing management of "HIIT" LLC based on its competitive advantages have been developed. Key words: marketing management, competitive advantage, competitiveness, marketing environment, marketing communications.Документ Маркетингова стратегія збутової діяльності підприємства оптової торгівлі(DTEU, 2024-01) Свиридюк Анастасія Юріївна; Пономаренко Ігор ВіталійовичСвиридюк А.Ю. Маркетингова стратегія збутової діяльності підприємств оптової торгівлі. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам маркетингової збутової діяльності підприємств оптової торгівлі. У роботі розкрито сутність поняття «маркетингова стратегія збуту» та її місце в системі збутової діяльності. Розроблено напрямки вдосконалення стратегічного маркетингового плану збутової діяльності товарів ТОВ «УПК Трейдінг». Ключові слова: маркетинг, маркетингова стратегія збуту, фінансовий аналіз, кількісний аналіз, SWOT аналіз, PESTLE аналіз, ключові показники ефективності. Svyrydiuk A. Marketing strategy of sales activities of entrepreneurs in wholesale trade. - Manuscript. Qualification work work on specialty 075 "Marketing", educational program "Marketing Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical principles of marketing and sales activity of wholesale trade enterprises. The work reveals the essence of the concept of "sales marketing strategy" and its place in the system of sales activities. Areas of improvement of the strategic marketing plan for the sales of goods of LLC "UPK Trading" have been developed. Keywords: marketing, marketing sales strategy, financial analysis, quantitative analysis, SWOT analysis, PESTLE analysis, key performance indicators.Документ Маркетингова стратегія підприємства сфери послуг(DTEU, 2024-12) Ревко Катерини Володимирівни; Пономаренко Ігор ВіталійовичРевко К.В. Маркетингова стратегія підприємства сфери послуг. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним засадам формування маркетингових стратегій для підприємства сфери послуг. Проведено аналіз фінансово-економічних показників підприємства та оцінка існуючих маркетингових стратегій. Визначено необхідності внесення змін до існуючих та розроблено нові маркетингові стратегії для досліджуваного підприємства сфери послуг ТОВ «Глобальна ресторанна група –Україна». Ключові слова: маркетинг, маркетингова стратегія, бренд, підприємство сфери послуг, управління, розвиток. Revko K.V. Marketing strategies of the service sector enterprise. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 «Marketing», in the educational and professional program «Marketing – management». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical foundations of the formation of marketing strategies for enterprises in the service sector. An analysis of the company's financial and economic indicators and an assessment of existing marketing strategies were carried out. The need to make changes to the existing marketing strategies was determined and new marketing strategies were developed for the investigated company in the service sector LLC "Global Restaurant Group - Ukraine". Keywords: marketing, marketing strategy, brand, enterprise in the service sector, management, development.Документ Маркетингові комунікації футбольного клубу(DTEU, 2024-12) Зайця Євгенія Олександровича; Пономаренко Ігор ВіталійовичЗаєць Є. Маркетингові комунікації футбольного клубу. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2023. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам розробки та реалізації маркетингових комунікацій футбольного клубу. Досліджено сутність маркетингових комунікацій футбольного клубу. Здійснено аналіз маркетингового середовища ГО “ФК «ПОЛІССЯ СТАВКИ”, представлено напрями удосконалення маркетингових комунікацій футбольного клубу. Розроблено план маркетингових комунікацій футбольного клубу ГО “ФК «ПОЛІССЯ СТАВКИ», обґрунтовано прогнозні показники розвитку. Ключові слова: маркетингові комунікації, комунікаційна стратегія, маркетингові активності, футбольний клуб. Zayets E. Marketing communications of a football club. - Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program " Marketing Management ". – State University of Trade and Economics. – Kyiv, 2023. The qualification work is devoted to theoretical and practical aspects of the development and implementation of marketing communications of a football club. The essence of marketing communications of a football club is investigated. The analysis of the marketing environment of the NGO ‘FC “POLISSIA STAKES” is carried out, the directions of improvement of marketing communications of the football club are presented. A plan of marketing communications of the football club of the NGO ‘FC “POLISSIA STAKES” has been developed, forecast indicators of development have been substantiated. Keywords: marketing communications, communication strategy, marketing activities, football club.Документ Організація служби маркетингу торговельного підприємства(DTEU, 2024-12) Чумака Даніїла Олеговича; Пономаренко Ігор ВіталійовичЧумак Д. О. Організація служби маркетингу торговельного підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Маркетинг-менеджемент». – Державний торговельно- економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам організації служби маркетингу торговельного підприємства. Розкрито сутність та особливості формування маркетингової служби, доведено її значущість у системі управління підприємством. Проаналізовано структуру та ефективність діяльності служби маркетингу ФОП «Чумак О. А.». Розроблено рекомендації щодо вдосконалення організаційної структури та оптимізації роботи маркетингової служби з урахуванням сучасних ринкових викликів. Ключові слова: маркетинг, служба маркетингу, організаційна структура, маркетингова діяльність, торговельне підприємство. Chumak D.O. Organization of the marketing service of a trade enterprise. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 «Marketing», under the educational and professional program «Marketing Management». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of organizing the marketing service of a trade enterprise. The essence and peculiarities of formation of the marketing service are revealed, its importance in the enterprise management system is proved. The structure and efficiency of the marketing service of SP «Chumak O. A.» are analyzed. Recommendations for improving the organizational structure and optimizing the work of the marketing service, taking into account current market challenges, have been developed. Keywords: marketing, marketing service, organizational structure, marketing activities, trade enterprise.Документ Планування рекламної кампанії клієнта рекламного агенства(DTEU, 2024-12) Таран Євгена Івановича; Пономаренко Ігор ВіталійовичТаран Є.І. Планування рекламної кампанії клієнта рекламного агентства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Маркетингова діяльність». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним та практичним аспектам планування рекламних кампаній для клієнтів рекламних агентств. У роботі розкрито сутність та складові рекламної кампанії, обґрунтовано роль рекламних агентств у її розробці та впровадженні. Проведено аналіз ринку та маркетингового середовища підприємства АТ «Кредобанк», а також детально розглянуто процес створення рекламної кампанії рекламним агентством ФОП «Таран Євген Іванович» для даної банківської установи. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення підходів до планування рекламних кампаній та оцінено їхню ефективність. Ключові слова: реклама, рекламна кампанія, маркетингова діяльність, рекламне агентство, цифрові інструменти, ефективність. Taran Y. I. Planning an advertising campaign for an advertising agency client. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Marketing Activities". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological, and practical aspects of planning advertising campaigns for advertising agency clients. The essence and components of an advertising campaign are revealed, and the role of advertising agencies in its development and implementation is substantiated. The market and marketing environment of the enterprise JSC "Kredobank" are analyzed, and the process of creating an advertising campaign by the advertising agency FOP "Taran Yevhen Ivanovich" is thoroughly examined. for this bank. Recommendations for improving approaches to planning advertising campaigns and their effectiveness is evaluated. Keywords: advertising, advertising campaign, marketing activity, advertising agency, digital tools, efficiencyДокумент Стратегічне маркетингове планування підприємства(DTEU, 2024-12) Однорог (Садікай) Тетяни Миколаївни; Пономаренко Ігор ВіталійовичОднорог (Садікай) Т. М. Стратегічне маркетингове планування підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам стратегічного маркетингового планування. Досліджено маркетингове середовище ТОВ «ФАРМАС УКРАЇНА». У результаті проведеного аналізу ефективності маркетингового планування було розроблено маркетингову стратегію розвитку ТОВ «ФАРМАС УКРАЇНА» та оцінено її ефективність. Ключові слова: маркетингове планування, стратегічне планування, маркетингове середовище, стратегія, план, розвиток. Odnorog (Sadikaj) Т. M. Strategic marketing planning of the enterprise. – Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program "Marketing Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical and practical aspects of the strategic marketing planning. The marketing environment of Pharmas Ukraine LLC was investigated. As a result of the analysis of the effectiveness of marketing planning, a marketing strategy for the development of Pharmas Ukraine LLC was developed and its effectiveness was evaluated. Keywords: marketing planning, strategic planning, marketing environment, strategy, plan, development.Документ Управління лояльністю споживачів у публічному маркетингу(DTEU, 2024-12) Біди (Коноплястої) Інни Володимирівни; Пономаренко Ігор ВіталійовичБіда (Конопляста) І.В. Управління лояльністю споживачів у публічному маркетингу. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо-професійною програмою «Маркетинг менеджмент». – Державний торговельно-економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам використання маркетингового інструментарію у процесах формування та управління лояльністю споживачів у публічному секторі. Розглянуто основні чинники та складові процесу управління лояльністю споживачів в публічному маркетингу, проаналізовано підходи до визначення поняття лояльності, внесено пропозиції щодо можливості використання та формування лояльності споживачів. Проаналізовано маркетинговий інструментарій управління лояльністю споживачів секторі публічних послуг. Розроблено шляхи вдосконалення лояльності споживачів в публічному маркетингу на основі роботи державної установи «Урядовий контактний центр». Ключові слова: лояльність, споживач, лояльний споживач, маркетинг, публічний маркетинг, уряд, орган державної влади. ida (Konopliasta) I.V. Customer loyalty management in public marketing. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 «Marketing», in the educational and professional program «Marketing Management». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of the use of marketing tools in the processes of formation and management of consumer loyalty in the public sector. The main factors and components of the process of managing consumer loyalty in public marketing are considered, approaches to the definition of loyalty are analyzed, and proposals are made on the possibility of using and forming consumer loyalty. The marketing tools for managing consumer loyalty in the public services sector are analyzed. Ways to improve consumer loyalty in public marketing are developed on the basis of the work of the State Institution «Government Contact Centre». Keywords: loyalty, consumer, loyal consumer, marketing, public marketing, government, public authority.Документ Формування комунікаційної стратегії підприємства(DTEU, 2024-12) Галь Наталії Олександрівни; Пономаренко Ігор ВіталійовичГаль Н.О. Формування комунікаційної стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «Будопттрейдинг»). – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам формування комунікаційної стратегії підприємства. У роботі визначено теоретичні засади розробки і вдосконалення комунікаційної стратегії. Аналітична частина дослідження була присвячена дослідженню маркетингового середовища підприємства. В рекомендаційній частині по покращенню стратегії було запропоновано створення власного сайту та сторінки в інтернеті, що дозволить ТОВ «Будопттрейдинг» підвищити ефективність своєї комунікаційної стратегії, що, в свою чергу, сприятиме зростанню доходів та покращенню конкурентної позиції на ринку. Ключові слова: підприємство, комунікації, стратегія, сайт, інтернет, маркетинг, менеджмент. Gal N.O. Formation of the enterprise's communication strategy (based on materials from Budopttrading LLC). – Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 075 “Marketing”, educational program “Marketing Management”. – State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. The final qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical principles of forming the enterprise's communication strategy. The work defines the theoretical principles of developing and improving the communication strategy. The analytical part of the study was devoted to studying the marketing environment of the enterprise. In the recommendation part on improving the strategy, it was proposed to create its own website and page on the Internet, which will allow Budopttrading LLC to increase the effectiveness of its communication strategy, which, in turn, will contribute to increasing revenues and improving its competitive position in the market. Keywords: enterprise, communications, strategy, website, Internet, marketing, management.