Маркетинг менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Маркетинг менеджмент за Автор "Панкєєвої Марії Володимирівни"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ(DTEU, 2024-12) Панкєєвої Марії Володимирівни; Чуніхіна Тетяна СергіївнаПанкєєва М.В. Маркетингові стратегії розвитку підприємства у сфері інформаційних технологій. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Маркетинг менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет. – Київ 2024. Сфера інформаційних технологій (ІТ) є однією з найдинамічніших і найінноваційніших галузей сучасної економіки. У роботі розглянуто теоретичні аспекти формування маркетингових стратегій у ІТ-сфері, проведено аналіз поточної маркетингової стратегії компанії, а також запропоновано інноваційні підходи до цифрового маркетингу та рекомендації для підвищення ефективності маркетингових заходів. Особлива увага приділена використанню новітніх технологій, таких як штучний інтелект та великі дані, для покращення процесів просування продуктів та послуг. Ключові слова: маркетинг, ІТ, маркетингові стратегії, бізнес-аналітика, цифровий маркетинг, штучний інтелект, великі дані Pankieieva M.V. Marketing Strategies for Enterprise Development in the Information Technology Sector. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program "Marketing Management". - State University of Trade and Economics. - Kyiv 2024. The field of information technology (IT) is one of the most dynamic and innovative sectors of the modern economy. The work examines the theoretical foundations of marketing strategy formation in the IT sector, analyzes the company's current marketing strategy, and proposes innovative approaches to digital marketing and recommendations for increasing the effectiveness of marketing activities. Special attention is paid to the use of modern technologies, such as artificial intelligence and big data, to improve product and service promotion processes. Key words: marketing, IT, marketing strategies, business analytics, digital marketing, artificial intelligence, big data.