Маркетинг менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Маркетинг менеджмент за Автор "Никоденко Єлизавети Олександрівни"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ У СФЕРІ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ АВТОТРАНСПОРТНИМИ ЗАСОБАМИ(DTEU, 2024-12) Никоденко Єлизавети Олександрівни; Чуніхіна Тетяна СергіївнаНикоденко Є.О. Соціальні мережі для просування товарів у сфері роздрібної торгівлі автотранспортними засобами. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню використання соціальних мереж як ефективного інструменту для просування товарів у сфері роздрібної торгівлі автотранспортними засобами. У роботі розглядаються такі аспекти, як вибір цільової аудиторії, створення контенту, інтерактивні комунікації з клієнтами та оцінка ефективності рекламних кампаній у соціальних мережах. Окрема увага приділяється дослідженню найбільш популярних соціальних платформ, таких як Facebook, Instagram, а також їх впливу на продажі автотранспортних засобів. Результати дослідження можуть бути корисними для маркетологів, менеджерів з продажу та власників підприємства ТОВ «САМІТ МОТОРЗ Україна», оскільки пропонують практичні рекомендації щодо ефективного використання соціальних мереж для збільшення обсягів продажів та покращення іміджу компанії. Ключові слова: соціальні мережі, просування товарів, роздрібна торгівля, автотранспортні засоби, маркетинг, рекламні кампанії. Nykodenko Y.O. Social networks for the promotion of goods in the field of retail trade in motor vehicles. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program "Marketing Management". - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the study of the use of social networks as an effective tool for the promotion of goods in the field of retail trade in motor vehicles. The work considers such aspects as the selection of the target audience, content creation, interactive communications with clients and evaluation of the effectiveness of advertising campaigns in social networks. Particular attention is paid to the study of the most popular social platforms, such as Facebook, Instagram, as well as their impact on motor vehicle sales. The results of the research can be useful for marketers, sales managers and owners of the LLC Summit Motors Ukraine, as they offer practical recommendations on the effective use of social networks to increase sales and improve the company's image. Keywords: social networks, product promotion, retail, motor vehicles, marketing, advertising campaigns