Маркетинг менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Маркетинг менеджмент за Автор "Коровіна Олена Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетинг менеджмент підприємства на основі інтернет-технологій(DTEU, 2024-12) Григоренко Ангеліна Олегівна; Коровіна Олена ВолодимирівнаГригоренко А. О. Маркетингменеджмент підприємства на основі інтернет-технологій. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно- економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним, методичним і практичним аспектам управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі інтернет-технологій на прикладі». На основі проведеного дослідження розроблено рекомендації щодо оптимізації маркетингових процесів і стратегій інтернет-комунікацій з метою підвищення ефективності діяльності підприємства. Ключові слова: інтернет-маркетинг, маркетинг-менеджмент, онлайн- активності, цифрові комунікації, маркетингові стратегії, оптимізація. Hryhorenko A. O. Marketing management of anenterprisebasedonInternet technologies. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", under the educational and professional program "Marketing Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodical and practical aspects of managing the marketing activities of the enterprise based on Internet technologies using an example." On the basis of the conducted research, recommendations were developed for the optimization of marketing processes and Internet communication strategies in order to increase the efficiency of the enterprise. Keywords: Internet marketing, marketing management, online activities, digital communications, marketing strategies, optimization.Документ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ(2024-12) Перерви Яни Юріївни; Коровіна Олена ВолодимирівнаПерерва Я.Ю. Маркетингові стратегії закладу вищої освіти. - Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню маркетингових стратегій закладу вищої освіти на прикладі Державного торговельно- економічного університету (ДТЕУ), м. Київ. Розроблено рекомендації щодо їх вдосконалення. Ключові слова: "маркетингові стратегії", "заклад вищої освіти", "ДТЕУ", "освітні послуги", "цільова аудиторія", "конкурентоспроможність", "маркетингові інструменти", "цифрові канали", "іміджева стратегія". Pererva Y. Yu. Marketing Strategies of Higher Education Institutions. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", educational program "Marketing Management". - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. This qualification work is dedicated to the study of marketing strategies of higher education institutions, using the example of the State University of Trade and Economics (DTEU), Kyiv. Recommendations for their improvement have been developed. Keywords: "marketing strategies", "higher education institution", "DTEU", "educational services", "target audience", "competitiveness", "marketing tools", "digital channels", "image strategy".