Маркетинг менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Маркетинг менеджмент за Автор "Коноплянникова Маріанна Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування збутової стратегії підприємства(DTEU, 2024-12) Єрош Вікторії Сергіївни; Коноплянникова Маріанна АнатоліївнаЄрош В.С. Формування збутової стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «Будопттрейдинг»). – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно- економічній університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам формування збутової стратегії підприємства. У роботі визначено теоретичні засади розробки і вдосконалення збутової стратегії. Було розроблено план збутової діяльності торговельного підприємства ТОВ «Будопттрейдинг», сформовано три напрями рекомендацій – розширення цільової аудиторії, масштабування асортименту послуг, використання аутсорсингу. Ключові слова: підприємство, збут, стратегія, аутсорсинг, маркетингова робота, асортимент послуг. Yerosh V.S. Formation of the enterprise's sales strategy (based on materials from Budopttrading LLC). – Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 075 “Marketing”, educational program “Marketing Management”. – State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. The graduation qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical principles of forming the enterprise's sales strategy. The work defines the theoretical principles of developing and improving the sales strategy. A sales plan for the trading enterprise Budopttrading LLC was developed, three areas of recommendations were formed – expanding the target audience, scaling the range of services, using outsourcing. Keywords: enterprise, sales, strategy, outsourcing, marketing work, range of services.