Маркетинг менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Маркетинг менеджмент за Автор "Кононенко Ганна Ігорівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетинг менеджмент у сфері фінансових технологій(DTEU, 2024-12) Нагорняк Марії Олександрівни; Кононенко Ганна ІгорівнаНагорняк М.О. Маркетинг менеджмент у сфері фінансових технологій. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Маркетинг-менеджмент». - Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню теоретичних засад та практичних аспектів маркетинг менеджменту підприємства у сфері фінансових технологій. Робота включає дослідження теоретичних основ, сутності та функцій маркетинг менеджменту підприємства, аналіз маркетинг менеджменту ТОВ «Стратеджик бізнес солушенз бутік», зокрема оцінку його маркетингового середовища та системи маркетинг менеджменту, а також рекомендації щодо вдосконалення системи маркетинг менеджменту ТОВ «Стратеджик бізнес солушенз бутік» та результати оцінки ефективності рекомендованої концепції вдосконалення маркетинг менеджменту. Ключові слова: маркетинг, маркетинг-менеджмент, фінансові технології, маркетингова діяльність. Nagornyak M.O. Marketing management in the field of financial technologies. - Manuscript. Qualification work in the speciality 075 “Marketing”, on the educational and professional program “Marketing-management”. – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. Qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations and practical aspects of marketing management of an enterprise in the field of financial technologies. The work includes a study of the theoretical foundations, essence and functions of marketing management of an enterprise, an analysis of marketing management of LLC "Strategic Business Solutions Boutique", in particular an assessment of its marketing environment and marketing management system, as well as recommendations for improving the marketing management system of LLC "Strategic Business Solutions Boutique" and the results of assessing the effectiveness of the recommended concept for improving marketing management. Keywords: marketing, marketing management, financial technologies, marketing activities.Документ Маркетинг менеджмент як чинник конкурентоспроможності підприємства(DTEU, 2024-12) Удовіченко Анастасії Володимирівни; Кононенко Ганна ІгорівнаУдовіченко А. В. Маркетинг як чинник конкурентоспроможності підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо-професійною програмою «Маркетинг менеджмент». – Київський національний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню сукупності теоретичних, методичних та практичних підходів до маркетинг менеджменту як чинника конкурентоспроможності підприємства на прикладі ПП «Видавництво Апріорі». У роботі розкрито сутність поняття «маркетинг менеджмент», досліджено особливості системи маркетингового середовища ПП «Видавництво Апріорі» та розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингового управління. Зокрема, було здійснено оцінювання ефективності рекомендованих заходів та їх впливу на конкурентоспроможність підприємства. Ключові слова: маркетинг менеджмент, маркетингове управління, конкурентоспроможність підприємства, маркетингова діяльність, маркетингове середовище. Udovichenko A. V. Management of the system of integrated marketing communications. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Marketing management". – Kyiv National University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of the combination of theoretical, methodological, and practical approaches to marketing management as a factor in the competitiveness of an enterprise, using the example of PE “Apriori” publishing house. The work reveals the essence of the concept of “marketing management,” examines the features of the marketing environment system of PE “Apriori” publishing house and develops recommendations for improving marketing management. In particular, the effectiveness of the recommended measures and their impact on the enterprise’s competitiveness were evaluated. Keywords: marketing management, marketing administration, enterprise competitiveness, marketing activities, marketing environment.Документ Маркетингова стратегія просування послуг на сайті підприємства(DTEU, 2024-12) Філіппової Софії Сергіївни; Кононенко Ганна ІгорівнаФіліппова С. С. Маркетингова стратегія просування послуг на сайті підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам використання маркетингової стратегії просування послуг на сайті підприємства. Розкрито основні засади та методи маркетингової стратегії. Проаналізовано існуюче просування послуг на сайті ТОВ «НОРНІ», визначено основні недоліки. На основі проведеного аналізу розроблено вдосконалену стратегію просування сайту бренду ТОВ «НОРНІ». Ключові слова: маркаетингоса стратегія, просування сайту, SEOоптимізація, конверсія, інтернет-маркетинг, UI- та UX-дизайн. Filippova S. S. Marketing strategy for promoting services on the company's website. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", under the educational and professional program "Marketing Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of using the marketing strategy of promoting services on the company's website. The main principles and methods of marketing strategy are revealed. The existing promotion of services on the website of LLC "NORNI" was analyzed, the main shortcomings were identified. On the basis of the conducted analysis, an improved strategy for the promotion of the NORNI LLC brand website was developed. Keywords: branding strategy, site promotion, SEO optimization, conversion, internet marketing, UI and UX design.Документ Маркетингові стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки(DTEU, 2024-12) Мельник Дар’я Олексіївна; Кононенко Ганна ІгорівнаМельник Д.О. Маркетингові стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам розробки та реалізації маркетингової стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки. Досліджено сутність маркетингових стратегій та визначено роль в діяльності компанії Puma. Розкрито маркетингові технології розробки та реалізації маркетингових стратегій виходу компанії на зовнішні ринки. Досліджено стан та можливості реалізації маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішні ринки. Ідентифіковано етапи маркетингової стратегії виходу на зовнішні ринки Обґрунтовано цільові орієнтири виходу компанії на зовнішні ринки та зроблена оцінка ефективності маркетингових заходів Ключові слова: маркетингова стратегія, світові ринки, ефективність, цільові сегменти, специфіка споживачів. Melnyk D.O. Marketing strategies for entering foreign markets. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program " Marketing Management ". – State University of Trade and Economics. – Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the development and implementation of a marketing strategy for an enterprise to enter foreign markets. The essence of marketing strategies is investigated and their role in the activities of Puma is determined. The marketing technologies for developing and implementing marketing strategies for entering foreign markets are disclosed. The status and possibilities of implementing the marketing strategy for the company's entry into foreign markets are researched. The stages of the marketing strategy for entering foreign markets are identified The target benchmarks for the company's entry into foreign markets are substantiated and the effectiveness of marketing activities is evaluated Keywords: marketing strategy, world markets, efficiency, target segments, specificity of consumers.