Маркетинг менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Маркетинг менеджмент за Автор "Василишина Любов Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетинг менеджмент в діяльності фармацевтичного підприємства(DTEU, 2024-12) Короткова Дмитра Андрійовича; Василишина Любов МиколаївнаКоротков Д. А. Маркетинг менеджмент в діяльності фармацевтичного підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно- економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено аналізу та вдосконаленню управління маркетингом фармацевтичного підприємства ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця». У роботі розглянуто теоретичні основи маркетинг менеджменту підприємства, досліджено основні концепції і напрями. На основі проведених досліджень розроблено заходи з удосконалення управління маркетингом фармацевтичного підприємства. Ключові слова: маркетинг менеджмент, маркетингове середовище, маркетинговий потенціал, маркетингова діяльність, фармацевтична фірма. Korotkov D. A. Marketing management in the activity of a pharmaceutical enterprise. – Manuscript. Qualification work for the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Marketing Management." – State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. Qualification work is devoted to the analysis and improvement of marketing management of pharmaceutical enterprise PJSC "Pharmaceutical firm" Darnytsia ". The work considers the theoretical foundations of marketing of enterprise management, the basic concepts and directions are investigated. On the basis of the conducted researches, measures were developed to improve the management of marketing of a pharmaceutical enterprise. Keywords: marketing management, marketing environment, marketing potential, marketing activity, pharmaceutical firm.Документ Маркетингові комунікації підприємства(DTEU, 2024-12) Коваль Анастасії Валеріївни; Василишина Любов МиколаївнаКоваль А. В. Маркетингові комунікації підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам формування системи маркетингових комунікацій підприємства. Досліджено маркетингове середовище ТОВ «РЕАТЕКС», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу маркетингових комунікацій підприємства було розроблено маркетингову комунікаційну кампанію, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти та засоби, визначено основні складові бюджету, розроблено макети комунікаційних повідомлень. Ключові слова: комунікація, маркетингові комунікації, реклама, emailрозсилка, виставкова діяльність, друкована реклама. Koval A. V. Enterprise Marketing Communications. – Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program "Marketing Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical and practical aspects of the formation of the company's marketing communications system. The marketing environment of "Reatex" LLC was studied, the strengths and weaknesses of the company's activity were determined. As a result of the analysis of the company's marketing communications, a marketing communication campaign was developed, the goals, target audience, main tools and means were determined, the main components of the budget were determined, and layouts of communication messages were developed. Keywords: communication, marketing communications, advertising, emailing, exhibition activity, print advertising.