241 Готельно - Ресторанна Справа
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 241 Готельно - Ресторанна Справа за Автор "Салімон Ольга Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Просування бренду національної готельної мережі на міжнародний ринок послуг(DTEU, 2024-12) Косюги Данило Сергійович а; Салімон Ольга МиколаївнаКосюга Д.С. Просування бренду національної готельної мережі на міжнародний ринок послуг. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ просування бренду національної мережі готелів «Reikartz Hotel Management», визначенню практичних аспектів формування процесу просування бренду національної мережі готелів «Reikartz Hotel Management», обґрунтуванню програми розробки стратегії процесу просування бренду національної мережі готелів «Reikartz Hotel Management», та розрахунку ефективності запропонованих заходів. Ключові слова: стратегія, бренд, національна мережа, ефективність стратегії маркетингу, просування бренду. Kosyuga D.S. Promoting the brand of a national hotel chain on the international services market. – Manuscript. Qualification work in the specialty 241 "Hotel and restaurant business", educational program "International hotel and restaurant business". - State University of Trade and Economics. The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of the brand promotion of the national hotel chain "Reikartz Hotel Management", the identification of practical aspects of the formation of the brand promotion process of the national hotel chain "Reikartz Hotel Management", the justification of the program for developing a strategy for the brand promotion process of the national hotel chain "Reikartz Hotel Management", and the calculation of the effectiveness of the proposed measures. Keywords: strategy, brand, national network, effectiveness of marketing strategy, brand promotionout.Документ Проєкт бутик-готелю у місті Києві(DTEU, 2024-12) Мазуренко Анни Валеріївни; Салімон Ольга МиколаївнаМазуренко А.В. Є.С. Проєкт бутик-готелю у місті Києві.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Готельний і ресторанний девелопмент» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена формуванню концепції, організаційної та сервісної структур, розробці архітектурних та дизайнерських рішень, економічному обґрунтуванню бізнес-проекту бутик-готелю у місті Києві Ключові слова: готельний девелопмент, проєкт, бутик-готель, концепція, дизайн, економічне обґрунтування. Mazurenko A.V. E.S. Boutique hotel project in the city of Kyiv.– Manuscript. Qualification work on specialty 241 "Hotel and restaurant business" of the educational program "Hotel and restaurant development" - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the formation of the concept, organizational and service structures, the development of architectural and design solutions, and the economic justification of the business project of a boutique hotel in the city of Kyiv Keywords: hotel development, project, boutique hotel, concept, design, economic justification.