053 Психологія
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 053 Психологія за Автор "Яновська, Тетяна Валеріївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ(Державний торговельно-економічний університет, 2025-09) Яновська, Тетяна ВалеріївнаУ кваліфікаційній роботі розглянуто ментальне здоров’я студентів як багатовимірний феномен, що інтегрує емоційний, когнітивний, соціальний та поведінковий аспекти. Проаналізовано вплив соціально-психологічних чинників, таких як соціальна підтримка, рівень самооцінки, емоційна регуляція та стресостійкість, на психічне благополуччя студентської молоді. Проведено емпіричне дослідження із використанням шкали психологічного благополуччя К. Ріфф, шкали самооцінки М. Розенберга та методики соціально-психологічної адаптації К. Роджерса і Р. Даймонда. У вибірці взяли участь 40 студентів, що дозволило виявити особливості їхнього психологічного стану. Результати дослідження свідчать про переважно середній та високий рівень ментального здоров’я, хоча у частини респондентів спостерігаються труднощі із самооцінкою та емоційною стабільністю. На основі отриманих даних розроблено рекомендації для покращення психологічного клімату у навчальному середовищі та підвищення стійкості студентів до стресових факторів. This qualification paper examines students' mental health as a multidimensional phenomenon that integrates emotional, cognitive, social, and behavioral aspects. The study analyzes the influence of social-psychological factors, such as social support, self-esteem levels, emotional regulation, and stress resistance, on the mental well-being of student youth. An empirical study was conducted using the Psychological Well-Being Scale by C. Ryff, the Self-Esteem Scale by M. Rosenberg, and the Social-Psychological Adaptation Questionnaire by K. Rogers and R. Diamond. The sample consisted of 40 students, which allowed for identifying specific features of their psychological state. The results of the study indicate predominantly medium and high levels of mental health among students, though some respondents exhibit difficulties with self-esteem and emotional stability. Based on the findings, recommendations were developed to improve the psychological climate in the educational environment and enhance students' resilience to stress factors.