073 Менеджмент
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 073 Менеджмент by Author "Халимон Ольга"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ КАФЕ «ХУТІРЕЦЬ», М. КРЕМЕНЧУК(КНТЕУ, 2020) Халимон ОльгаАктуальність досліджуваної теми. З урахуванням криз фінансової сфери міжнародного масштабу аналіз стратегічної діяльності підприємств значно актуалізується, оскільки стан і шляхи вдосконалення стратегічного середовища діяльності є визначальними ланками у процесі нівелювання впливу кризи та ліквідації її в цілому. В даних умовах функціонування актуальність досліджуваної теми визначається необхідністю безперервного стратегічної діагностики підприємства та дослідження комплексу ключових чинників впливу макро- та мікросередовищ на роботу підприємства. Визначення базових чинників, що є визначальними у межах середовищ функціонування щодо їх значення для роботи підприємства створює можливість системі менеджменту для своєчасного прогнозування несприятливих впливів та можливостей для підприємства та формування стратегій, що забезпечуватимуть нівелювання несприятливих факторів впливу та використання відповідного переліку можливостей . Аналіз досліджень і публікацій. Стратегічний аналіз підприємств та впливу чинників макро- та мікросередовищ на рівень успішності підприємств досліджували такі вчені, як: О. Короп, В. Лопатовський, К. Мамонов, Б. Мізюк, Т. Примак, Б. Скоков, визначаючи стратегічний аналіз ключовим інструментом формування високого рівня успішності підприємства. Дослідження розробок та праць перелічених науковців свідить про розгляд цілого комплексу визначальних чинників впливу на результативність системи менеджмунту підприємства. Однак єдності у поглядах науковців стосовно методики аналізу стратегічного характеру та міри впливу його результатів на рівень ефективності роботи підприємства не існує. Одночасно нівелюється значення стратегічного аналізу впливу чинників мікро- та макрооточення на результативність роботи підприємства з врахуванням сучаної невизначеності економіки та політичної нестабільності України. Метою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних засад здійснення стратегічного аналізу діяльності та розроблення рекомендацій щодо їх імплементації в діяльність суб’єкта ресторанного бізнесу. Відповідно до визначеної мети дослідження запропоновано наступні завдання: Вивчення змісту та ознак стратегічного аналізу підприємств; Аналіз методів діагностики та комплексу показників аналізу стратегічного характеру; Стратегічне дослідження роботи кафе «Хутірець» Діагностика ключових чинників впливу макро- та мікрооточення на розвиток підприємств; Дослідження ефективності стратегічного аналізу сфери функціонування досліджуваного кафе; Розроблення комплексу напрямів вдосконалення аналізу стратегічного типу діяльності кафе «Хутірець». Оцінка результативності запропонованого комплексу заходів вдосконалення стратегічного аналізу. Об’єкт дослідження – процес здійснення стратегічного аналізу діяльності суб’єкта ресторанного бізнесу. Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні засади здійснення стратегічного аналізу діяльності суб’єкта ресторанного бізнесу кафе «Хутірець». Методи дослідження. При написанні ВКР були використані наступні методи: абстрактно – логічний і аналітико – порівняльний, для послідовного викладення проблематики досліджуваного підприємства; графічні методи для візуального зображення результатів дослідження; порівняльний і структурний аналіз було використано для відображення фінансової звітності підприємства, системний аналіз було застосовано для аналізу структурних зв’язків між змінними або елементами досліджуваної системи .