073 Менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 073 Менеджмент за Автор "Семенюк Олександра"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Менеджмент якості послуг готелю «Україна», м. Луцьк(КНТЕУ, 2020) Семенюк ОлександраАктуальність випускної кваліфікаційної роботи. Відомо, що в ринкових умовах господарювання зростає значення менеджменту якості послуг. Готельний бізнес перебуває під впливом зовнішніх та внутрішніх змін, які змушують підприємства готельного бізнесу шукати нові стратегії, інструменти і методи управління, засновані на системних і комплексних підходах. В сучасних умовах будь-яке підприємство зацікавлене в якісному і ефективному управлінні своїх наданих послуг. Готельні підприємства стикаються з проблемами прибутковості бізнесу, проблемами підвищення ефективності управління та конкурентоспроможності в сфері готельного бізнесу на національному та міжнарод ному ринках. Саме тому, підприємства повинні систематично підвищувати рівень якості послуг, досягати поставлених цілей та забезпечувати потреби споживачів. Якість готельних послуг повинна гарантувати споживачеві задоволення його потреб. Ці властивості формуються в процесі обслуговування в готелі, на всіх його етапах перебування. Разом з тим утворюється вартісна величина готельних послуг, що характеризує витрати на їх надання, плануванн я і розробку нових видів послуг, що значною мірою визначає їхню ціну, а отже і їхню конкурентоздатність. Ступінь розробленості проблеми. В економічній літературі різноманітним аспектам проблеми формування та реалізації менеджменту якості з боку вчених приділяється значна увага. Серед вітчизняних вчених цією проблематикою займались: С.І. Байлик, М.П. Мальська, Л.Г. Агафонова, Л.І. Нечаюк, М.І. Шаповал. Серед іноземних класиків слід виділити: Дж. Уокера, Ф. Котлера, А. Шреплера, Дж. Мейкенза, Р. Броймера, Ед. Коена та інших. Питанням з організації діяльності готельних підприємств присвячені праці: І.М. Ляпіної, Л.І. Нечаюка, Н.О. Пятницької, Х.Й. Роглєва. Окремі теоретичні і прикладні аспекти функціонування готельного бізнесу досліджені в працях: Л.Г. Лук’янової, О.П. Мельника, І,М, Мініча, С.С. Скобкіна, Л.П. Шматько та інших. У той же час, незважаючи на всебічну освітленість в працях вищеназваних авторів щодо питань менеджменту підприємства готельного господарства недостатня увага приділяється вивченню проблем якості надаваних готельних послуг, не в повній мірі враховуються особливості функціонування господарюючих суб'єктів і їх специфіка. У зв'язку з чим, виникає необхідність пошуку і розробки нових форм, методів і систем управління якістю готельних послуг. Потреба у вирішенні даних проблем і визначає актуальність теми магістерської роботи, її мету та завдання