073 Менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 073 Менеджмент за Автор "Орлова Марія"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ СЕРВІСНА СТРАТЕГІЯ КАВ'ЯРНІ "KARLOFF COFFEE", М. КИЇВ(КНТЕУ, 2020) Орлова МаріяАктуальність теми випускної кваліфікаційної роботи полягає в тому, що однією з глобальних тенденцій сучасної економіки є проблема підвищення якості виробництва, в тому числі виробництва послуг. На відміну від сфери торгівлі, в ресторанному бізнесі якість продукту тісно переплітається з якістю наданого клієнту сервісу. Високий рівень сервісу дозволяє завоювати покупця, тому сьогодні багато підприємств сфери харчування включають в свою місію завдання надання якісного сервісу. Сервіс допомагає збільшити доходи і знизити нецінові обмеження покупки (незручне для покупця місце розташування кафе чи ресторану, недружелюбність персоналу, відсутність яскравого інтер'єру). Надання клієнтам сервісу певного рівня передбачає формування стратегічного підходу до управління сервісної політикою ресторанного підприємства. Іншими словами, існує необхідність інтегрованого підходу до розуміння відносин персоналу ресторану та його клієнтів, що відображається в сервісній стратегії ресторанного підприємства. Проблемам сервісу та сервісного обслуговування присвячені праці вітчизняних та іноземних авторів, серед яких: М. М. Бакай, Л. Т. Гораль, В. В. Кузяк, М. Мілінд Леле, У. І. Моторнюк, Н. Р. Стасюк, В. І. Шийко, Дж. Шоул та ін. Однак потребує деталізації проблема формування сервісної стратегії в сфері ресторанного бізнесу та розробка рекомендацій щодо її впровадження. Метою дослідження є формування теоретичних, методичних засад і практичних рекомендацій щодо застосування сервісної стратегії в діяльності підприємства ресторанного господарства. Для досягнення зазначеної мети поставлено та вирішені наступні завдання: − здійснити аналітичний огляд літературних джерел щодо формування сервісної стратегії суб’єкта ресторанного бізнесу − дослідити методологічні засади формування сервісної стратегії; − здійснити дослідження інструментів взаємодії підприємства зі споживачами; − охарактеризувати сервісну стратегію підприємства; − провести оцінку результативності діючої сервісної стратегії; − здійснити обґрунтування програми заходів з реалізації сервісної стратегії; − здійснити прогнозування результативності реалізації сервісної стратегії. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні інструменти сервісної стратегії в діяльності кав'ярні «Karloff coffee», м. Київ. Об’єктом дослідження є процес застосування сервісної стратегії в діяльності підприємства ресторанного господарства.