073 Менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 073 Менеджмент за Автор "Мальцева Ольга"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ РЕСТОРАНУ «ЛОКАЛІСТ», м. Київ(КНТЕУ, 2020) Мальцева ОльгаАктуальність теми. На сучасному етапі ресторанне господарство є однією з найприбутковіших сфер здійснення економічної діяльності у світі, однак така діяльність є також однією з найризикованіших. За статистикою, середній обіг коштів, котрі були вкладені у ресторан, відбувається в 5-6 разів швидше, ніж інвестиції, вкладені, наприклад, у магазин одягу. Фундаментальні аспекти сучасних форм організації і роботи у ресторанному бізнесі, а також розвитку ресторанної справи України знайшли своє відображення у працях таких вчених, як А.І. Усіна, Т.П. Кононенко, Н.В. Полстяна, І.В. Хваліна, А. А. Мазаракі, О.Л. Іванік, Г.Б. Мунін, А.О. Змійов та інших. Сьогодні ресторанна справа в Україні перебуває лише на стадії розвитку. Ресторанний бізнес - довгострокова інвестиція з вірогідною прибутковістю в 15-20%, або незалежно від збитковості використовується як іміджевий інструмент його власника. З кожним роком в Україні з`являються все нові види ресторанних закладів, починаючи від фаст-фудів, і закінчуючи тематичними та елітними ресторанами, тому необхідно значну увагу приділяти особливостям розвитку даної сфери, а особливо темпам та динаміці його розвитку, слідкувати за тим як реагують на той, чи інший тип ресторанного господарства споживачі, розглядаючи детально їх уподобання. Варто зазначити, що не існує еталонної моделі ведення ресторанного бізнесу, хоч історично це одна з найдавніших сфер діяльності, вона є достатньо інноваційною. Зміни соціально-економічного середовища як зовнішнього фактору впливають на галузь ресторанного господарства. Специфіка даного виду діяльності, а також недостатня вивченість тенденцій його розвитку, мають вагоме значення. Мета роботи – дослідження теоретичних засад, формування і реалізації стратегії розвитку, та розроблення рекомендацій щодо їх імплементації в діяльність суб’єкта ресторанного бізнесу Для досягнення мети роботи були поставлені та вирішені наступні завдання: вивчення інформаційно-аналітичного забезпечення стратегії розвитку підприємства; проведення діагностики стратегії розвитку ресторану «Локаліст»; надання економічної оцінки господарської діяльності ресторану; створена аналітична оцінка конкурентного середовища; виявлені напрями стратегічного розвитку ресторану «Локаліст»; обґрунтування стратегії розвитку послуг; проведена оцінка ефективності реалізації стратегії диверсифікації послуг. Об’єкт дослідження – процес формування і реалізації стратегії розвитку суб’єкта ресторанного бізнесу. Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні засади розроблення та реалізації стратегії розвитку суб’єкта ресторанного бізнесу.