Лакшері менеджмент і маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Лакшері менеджмент і маркетинг за Автор "Полтавська Оксана Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ РЕКЛАМНІ СТРАТЕГІЇ СУБ’ЄКТА ГОСТИННОСТІ ДЛЯ СЕГМЕНТІВ VIP- СПОЖИВАЧІВ(DTEU, 2024-12) Кудренко Марк Олександрович; Полтавська Оксана ВолодимирівнаКудренко Марк Олександрович. Рекламні стратегії готелю «Прем’єр Палац», м. Київ для сегментів VIP- споживачів Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент», освітньою програмою «Лакшері менеджмент і маркетинг». - Державний торговельно-економічний університет. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних засад розроблення і реалізації рекламних стратегій суб’єкта гостинності ПрАТ «Готель «Прем’єр Палац», м.Київ для сегментів VIP- споживачів. Ключові слова: рекламні стратегії, готель, сегмент VIP- споживачів. Mark Oleksandrovych Kudrenko. Advertising strategies of the Premier Palace Hotel, Kyiv for VIP consumer segments Qualification work in specialty 073 "Management", educational program "Luxury Management and Marketing". - State University of Trade and Economics. The qualification work is devoted to researching the theoretical foundations of the development and implementation of advertising strategies of the hospitality entity PrJSC "Hotel Premier Palace", Kyiv for VIP consumer segments. Keywords: advertising strategies, hotel, segment of VIP consumers.Документ СЕРВІСНІ СТРАТЕГІЇ СУБ’ЄКТА ГОСТИННОСТІ ДЛЯ СЕГМЕНТІВ VIP- СПОЖИВАЧІВ(DTEU, 2024-12) Дмитренко Дмитро Миколайович; Полтавська Оксана ВолодимирівнаДмитренко Дмитро Миколайович. Сервісні стратегії ресторану «Fabius Restaurant», м. Київ для сегментів VIP- споживачів Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент», освітньою програмою «Лакшері менеджмент і маркетинг». - Державний торговельно-економічний університет. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних засад розроблення і реалізації сервісних стратегій суб’єкта гостинності ресторану «Fabius Restaurant», м. Київ для сегментів VIP- споживачів. Ключові слова: сервісні стратегії, ресторан, сегмент VIP- споживачів. Dmytro Mykolayovych Dmytro. Service strategies of the restaurant "Fabius Restaurant", m. Kyiv for VIP consumer segments Qualification work in specialty 073 "Management", educational program "Luxury Management and Marketing". - State University of Trade and Economics. The qualification work is dedicated to researching the theoretical foundations of the development and implementation of service strategies of the hospitality entity of the restaurant "Fabius Restaurant", m. Kyiv for VIP consumer segments. Keywords: service strategies, restaurant, segment of VIP consumers.